quote:
ik heb me er altijd voor geschaamd, daarom die tonnen met foreveralone topics. Zodat jullie het niet zouden weten. Iknow, faal maarja, je doet rare dingen soms..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Kunstmatige inseminatie ofzo? Ik weet niet hoe het je anders gelukt is.
en juist om dit soort reacties zat ik er aan te denken om het op een kloon te posten.quote:
Beetje laat nu dan hè...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en juist om dit soort reacties zat ik er aan te denken om het op een kloon te posten.
als de rest gewoon normaal doet kan ik misschien nog wat advies krijgen, want dit schiet zo niet opquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
toen het ongelukje gebeurde was ik 14..
Het zal niet voor het eerst zijn dat zulke jonge kinderen alleen tussen vader en moeder heen en weer vliegen. En waarom ook niet? Of ze nou in de auto zitten of in het vliegtuig....quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Hier geloof ik geen hol van
Je kind van 4 iedere week op het vliegtuig zetten?
en al die tickets koopt ts (die puber is) zelf?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Hier geloof ik geen hol van
Je kind van 4 iedere week op het vliegtuig zetten?
Denk het niet, want het topic hoort in dat geval niet in OUD maar in WGR en laat ik het daar nou ook niet willen hebben...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als de rest gewoon normaal doet kan ik misschien nog wat advies krijgen, want dit schiet zo niet op
Als unaccompanied minor, regel je met de maatschappij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef koekii het volgende:
Hoe kan een kind van 4 alleen reizen? Gaat er dan een begeleider mee?
het kind wordhet vliegtuig op begeleid en er ook weer af hier in Zweden. Hebben we toen een heel gesprek over gehad met de luchtvaartmaatschappijquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef koekii het volgende:
Hoe kan een kind van 4 alleen reizen? Gaat er dan een begeleider mee?
Mijn ouders helpen me gelukkig. Ieder koopt 50% van de tickets (ex en ik)quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en al die tickets koopt ts (die puber is) zelf?
waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk het niet, want het topic hoort in dat geval niet in OUD maar in WGR en laat ik het daar nou ook niet willen hebben...
hoe oud ben jij eigenlijk? Want echt elke post die ik vab je zie is doordrenkt van naiviteit en wereldvreemdheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Evie het volgende:
Denk dat een kind zijn moeder vooral nodig heeft. En dat het inderdaad zeer belastend is voor een kind van 4 om het heen en weer te laten vliegen. Maar het is mogelijk.. bespreek het gewoon met je ex. En als je haar niet kan luchten waarom hebben jullie dan ooit samen kinderen gekregen?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |