quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Mucha-Girl het volgende:
Gulmez en auto-patser-topics = altijd terechte klacht.
Damn dat is wel best oud. Bijna uit de vorige eeuw. Dan zou ik ook een andere auto nemen. Sowieso elke 5-6 jaar gewoon een nieuwe zodat je weer kan feunen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Gulmez het volgende:
Hij woont in holtenbronx ja nee mijn audi komt uit 2002 niet 2001
Heb je geprobeerd om 'm aan en uit te zettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Mascleta het volgende:
Zojuist even langsgereden, maar kreeg hem ook niet meer aan de praat. Sorry maat.
[ afbeelding ]
Ja, alles was goed man. Koppeling, remmetje, schakelpook, alles! ik snap niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om 'm aan en uit te zetten
Wtf, nou ja, dan maar een nieuwe auto. Stel dat je gaat föhnen met je vrienden en lekkere chika's op wilt halen en dan doet 'ie het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ja, alles was goed man. Koppeling, remmetje, schakelpook, alles! ik snap niet.
quote:
Kro: Turkse man die je herkent aan zijn pantalon, blouse met de bovenste knoopjes los, borsthaar die duidelijk zichtbaar is, gouden sieraden, een BMW, Mercedes of Audi waar bij voorkeur op de achtterruit een decoratief sticker is geplakt die aan de hele wereld bekend maakt uit welke plaats in Turkije deze man komt, en de manier waarop hij dames zit te checken vanuit zijn auto. Een dikke snor maakt het helemaal compleet, maar is geen vereiste.quote:
noh man ben uik rij meeste audis er wel uit audi vind ik ook wel ziek maar bmw beter sowoieso mercedes ook wel amg 6 l van mee neef rij ik wel eens inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |