dat ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat niet aan de bank maar aan de personen daar
Wow.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest denken aan barbara palvin![]()
Ja ik lag prima serieus. Net ver weg genoeg van een idioot met een laptop en mooi met de schoorsteen tussen anderen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat ookdimens die nog even een filmpje op zijn laptop wou kijken om 5 uur
Ja maar 1 uur is wel vroeg hoorquote:
en ik die aan het trippen wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat ookdimens die nog even een filmpje op zijn laptop wou kijken om 5 uur
Ik ben samen met hypocriet dus die doet dan gezellig meequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En anders doen wij pre meet toch if you know what I mean hihi
ja maar als je in een kamer ligt met 15 mensen die willen slapen toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]heb ik ook wel eens hoor
Ben ik te wakker om te gaan slapen
nee dan niet neequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar als je in een kamer ligt met 15 mensen die willen slapen toch niet
Dan mag je mee alles schoonmaken en klaarzetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kom gewoon een dag te vroeg. je weet hoe ik rol toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet beledigend.![]()
Moet ik je daarna in natura terug betalen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga FL helpen met dingen klaarzetten enzo omdat ik zo'n geweldig behulpzaam en vriendelijk meisje ben.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet ik je daarna in natura terug betalen?
Ga ik wel schoonmaken geef jij mn ma koffiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan mag je mee alles schoonmaken en klaarzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |