abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_343795
Wie heeft de muziek voor piano/keybaord van dit nummer, en zou dit voor mij willen scannen/kopieeren en naar mij opsturen.

Zou dit nummer erg graag willen spelen, en vind het zonde een smak geld uit te geven aan een heel songboek, terwijl ik maar 1 nummer hebben wil.

Grtz!

Snekgek

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 23:29:12 #2
862 Arcee
Look closer
pi_343818
quote:
Op 15 september 2000 23:09 schreef Super Snackman het volgende:
Zou dit nummer erg graag willen spelen, en vind het zonde een smak geld uit te geven aan een heel songboek, terwijl ik maar 1 nummer hebben wil.
Vervang spelen door hebben en songboek door CD en je hebt mijn mening over CD's Maar da's meer iets voor het Muziek-forum, net als dit hele topic trouwens, of niet?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Admin zaterdag 16 september 2000 @ 00:29:20 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_343910
Even verplaatst naar het juiste forum
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 16 september 2000 @ 00:38:03 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_343930
Heb geen songbook van Meatloaf, maar als ik dit weekend tijd heb kan ik wel proberen om het voor je uit te schrijven... Ookal vind het zelf een vre-se-lijk nummer, ik hou wel van gehoortraining.

Kun je ook accoorden lezen ipv noten? Dat scheelt mij een hoop schrijfwerk...

Maar: pin me er niet op vast

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 16-09-2000 00:41]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 16 september 2000 @ 11:29:42 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_344280
Er is trouwens nog een gemakkelijke truc om aan de bladmuziek te komen. Zoek even een midi-file van het nummer, en laad die in een eenvoudig midi-programma, bijv. Noteworthy Composer. Printen en klaar is kees...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')