Zou je Danny Brown geven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zou TI zijn penis weigeren. Sowieso heeft ze A$AP ook gedaan
.
Dat heeft er weinig mee te maken eigenlijk, ik draag vanaf mn twaalfde oid al geen sneakers meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Je bent ook volwassener, om het netjes te zeggen.
Alsof ik dat bijhoudquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat van die M&M's dat ik ook goed hè, scheelde misschien 2 ofzo.
Ik heb ook zulke hoorquote:
Ieder z'n eigen smaak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken eigenlijk, ik draag vanaf mn twaalfde oid al geen sneakers meer.
quote:
Dat kan, ik zou ze niet aandoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik dat bijhoud.
[..]
Ik heb ook zulke hoor
Wauw, dat ziet er gemakkelijk uit.quote:
Jij beangstigt mij keer op keer op een positieve manierquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je intellectuele bestaan de das had omgedaan?
Als iemand met zo'n lelijke schoenen gaat lopen moet ze ze voor straf eeuwig aanhouden. Daar kun je alleen mee zittenquote:
Stilleto runquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Als iemand met zo'n lelijke schoenen gaat lopen moet ze ze voor straf eeuwig aanhouden. Daar kun je alleen mee zitten.
Ik draag liever geen laarzen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, niks mis met sneakers, ik draag ze gewoon liever niet.
Joan Franka belde.. ze wil haar schoenen terugquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef Anthropos het volgende:
Eindelijk gevonden. Van dit soort schoenen bedoelde ik, maar dan iets anders.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Joan Franka belde.. ze wil haar schoenen terug
Just payin' homage to the capo di tutti capi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij beangstigt mij keer op keer op een positieve manier.
Toen ik hier een paar maanden geleden voor het laatst weer eens keek zag ik ook een of ander random eerbetoon van jou aan mij!
Nee hoor, kan je meer meequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Als iemand met zo'n lelijke schoenen gaat lopen moet ze ze voor straf eeuwig aanhouden. Daar kun je alleen mee zitten.
Dit is ook me voor fetishes oid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
daar wil ik nooit van mn leven op lopen ..quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef Anthropos het volgende:
Eindelijk gevonden. Van dit soort schoenen bedoelde ik, maar dan iets anders.
[ afbeelding ]
Marathon van New York voor het goede doel. Ik sponsor de schoenen wel, maar dan moet diegene hem wel uitrennen.quote:
Jouw baas belde. Of je die slechte kantoorgrappen morgen mee terug wilt nemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Joan Franka belde.. ze wil haar schoenen terug
Diegene kan dan voor de rest van haar/zijn leven kreupel lopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Marathon van New York voor het goede doel. Ik sponsor de schoenen wel, maar dan moet diegene hem wel uitrennen.
Gepaste straf lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diegene kan dan voor de rest van haar/zijn leven kreupel lopen
Ging m'n Fernandes bijnaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jouw baas belde. Of je die slechte kantoorgrappen morgen mee terug wilt nemen.
Nee nietsquote:
Ik zou het wel willen zienquote:
Rennen nog wel, ik vind het al knap als ze hem uit loopt op die dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Marathon van New York voor het goede doel. Ik sponsor de schoenen wel, maar dan moet diegene hem wel uitrennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen zien
Ooit wil ik dat gaan doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het over de dame hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, dat ziet er gemakkelijk uit.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef Anthropos het volgende:
Waarom schreef Anne Frank geen vervolg op haar dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Welkom op FOK!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik. Die van A$AP ook overigens.
Waarom schreef Anne Frank geen vervolg op haar dagboek?Mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jij niet danquote:
Waarom schreef Anne Frank geen vervolg op haar dagboek?Oh ik dacht omdat ze de trein gemist hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oké, ik zou bij nader inzien misschien toch wel zijn tepels likken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
T.I. is kaolo spang (nh). Wel full ecto.
Ik kan die dame niet in haar geheel zien, dus daar heb ik geen mening over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het over de dame hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |