Was woordgrapjequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belachelijk lang haar hebben
Dat is echt zo herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die elastiekjes die net geen 3 keer om je haar passenHet maakt me agressief.
Domme slet. Ben je zo mager/plat dat zelfs je hersencapaciteit eronder lijdt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dwc serieus. Doorzichtige kloon.
Ja, waar slaat dat op danquote:
Navelquote:
Ze wordt omhoog gehouden met vislijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het serieus nog knap dat je op die schoenen kan blijven staan
Maar goed, ik heb dan ook geen evenwichtsorgaan
Noem jij mij nou een lul ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was woordgrapje
Nog nieuwsgieriger nu. Lul.
Misschien iets voor de nek van wd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wordt omhoog gehouden met vislijn
Wtf is je probleem nou dat je zo moet doen? Laag zelfbeeld of wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Domme slet. Ben je zo mager/plat dat zelfs je hersencapaciteit eronder lijdt?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een lul ?
Ik kende die al, maar toch eenquote:
Wd kan zo ook wel blijven staan hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien iets voor de nek van wd?
Ballet. Dus ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wd kan zo ook wel blijven staan hoor.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf is je probleem nou dat je zo moet doen? Laag zelfbeeld of wat?
Hatelijk, want met twee keer glijdt dat ding uit mijn haarquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat op dan? Is het niet mogelijk om verschillende groottes te fabriceren ofzo?
Is iets voor mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wordt omhoog gehouden met vislijn
Trutjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |