_____!!!!quote:Soms communiceer ik wel eens met mijn moeder en het is mij opgevallen dat ze redelijk vaak naar mijn kruis kijkt, ik besloot dus extra op haar te letten bij toekomstige woordwisselingen.
Sindsdien kijk ik haar altijd diep en strak in de ogen aan en inderdaad... haar ogen dwalen altijd af naar beneden, soms begint ze beneden en komt ze nooit meer omhoog.
Vroeger kneep / slingerde ze ook wel eens aan mijn penis, zo van:" ahw koessiekoeststie"
Ik vind dit echt belachelijk.![]()
![]()
Ben je geen streepje vergeten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Gelieve dit verhaal te vertalen in het engels en dan op 4chan te posten.
Nah, ik weet niet of ik die man respect moet geven, of hem moet neersabelen met de machtige kracht der mijn proletenboekje.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of ik die man respect moet geven, of hem moet neersabelen met de machtige kracht der mijn proletenboekje.
Het zal zo dan wel blijken. Of hij respect krijgt ja of nee.quote:
Ik hoop dat het de moeite waard isquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Het zal zo dan wel blijken. Of hij respect krijgt ja of nee.
Soms communiceer ik wel eens met mijn moeder en het is mij opgevallen dat ze redelijk vaak naar mijn kruis kijkt, ik besloot dus extra op haar te letten bij toekomstige woordwisselingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |