SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
[ Bericht 4% gewijzigd door vandermar op 27-08-2012 16:27:37 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wij deden gister met sterke drank ik ga op reis en ik neem mee hahahahhaquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/drankspel/Kingsen_echte_regels
Kingsen
Lekker tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want je pakt dan gemiddeld 4-5 shotjes per wedstrijd.
Genaaid gister bij MTV en Comedy Centralquote:
Is iedereen waar geluidsysteem het mee doet altijd de haasquote:
Wtf is dat ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wij Steffen trouwens ook vaak.
[ afbeelding ]
Spel voor kleine kinderen maar toch spelen studenten die gigantisch vaakquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Foto: Lindgren.©
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Foto: Lindgren.©
Vliegt die shit ervan af ? Wanneer moet je atten/shotten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stef_Stuntpiloot
Jammer dat er dan geen foto bij zit van die chick.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de chick waarmee Lind op vakantie ging
Bukake op vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat er dan geen foto bij zit van die chick.
Als je muntjes eraf zijn. (kippen van je hok gevlogen zijn)quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vliegt die shit ervan af ? Wanneer moet je atten/shotten?
Fucking ziekquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je muntjes eraf zijn. (kippen van je hok gevlogen zijn)
Dat vliegtuigje komt langs en raakt je muntjes, je kunt dat vliegtuigje omhoogwippen met je wip.
Heldenspel inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fucking ziekIk ga hem dadelijk halen
dan weet je vast ook hoe je moet cheatenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heldenspel inderdaad.
Ik heb het inmiddels zo vaak gedaan dat ik precies weet hoe hard ik dat wipje omhoog moet tikken om Stef precies op de muntjes van degene naast me neer te laten komen.
Gaat niet vervelen?quote:
Eerste fatsoenlijke potje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |