Huilen een week na de seks? I don't get itquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens of na seksof na een week...
Aangezien jij grootverbruiker ben. Just askin'
Iemand die jij ziet als toyboy maar dat diegene jou ziet als serious object. Zo schat ik het in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huilen een week na de seks? I don't get it.
Oh die week erna meer om het missen van je. Bijv.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huilen een week na de seks? I don't get it.
Chris? Iemand anders?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Die is met de propagandamachine van de SP door het land aan het toeren.
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die week erna meer om het missen van je. Bijv.
Maar tijdens komt je dus bekend voor?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
Sneak peek voor jullie.
die is toch van Don&Ad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.
Ik mis jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef YOLO het volgende:
Ik mag overigens graag een traantje wegpinken nadat ik me heb bevredigd op een foto van Allure, hopelijk is deze informatie relevant voor jullie onderzoek.
Ja, met jou. Alleen jij zit al een paar jaar in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mis jou. Heb je een relatie
?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.
Nu je het zegt lol. Zij zat in die clip van rinus in dat zwembadquote:
Is er eens een vrouw die niet voortdurend over haar emoties wil praten, is het weer niet goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht eigenlijk.
Waar zeg ik dat er iets mis is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is er eens een vrouw die niet voortdurend over haar emoties wil praten, is het weer niet goed.
na een week?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens of na seksof na een week...
Aangezien jij grootverbruiker ben. Just askin'
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaanquote:
Verkeerde gaatje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
na een week?
Ik huil soms wel bij sex
Potentiele sekshuiler hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Illustreer hier met M&M's hoeveel scharrels Ally heeft gehad. Doe eens een poging. Ik denk zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
na een week?
Ik huil soms wel bij sex
Voor jou niet nee.quote:
Mij van achter herkennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
He Chrisje, onze ontmoeting was magisch. Ik heb mij die avond nog afgetrokken met de hand waarmee ik de jouwe schudde.
Kusjes, je liefje.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Illustreer hier met M&M's hoeveel scharrels Ally heeft gehad. Doe eens een poging. Ik denk zoiets:
[ afbeelding ]
Net 1 gevonden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een man gehad die dat deed trouwens.
Nou ja, ik doelde eigenlijk meer op t feit dat de kans dat je haar ooit in het echt zou tegenkomen al erg klein is, de kans dat ze sowieso interesse zou hebben dan nog kleiner, t feit dat ze t alleen met vrouwen doet, boeit dan ook niet meer echt.quote:
Ik herkende dat lekkere kontje. Heb je foto's in KPD gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mij van achter herkennen!
Beestachtig.
Een man mag altijd hoop hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde eigenlijk meer op t feit dat de kans dat je haar ooit in het echt zou tegenkomen al erg klein is, de kans dat ze sowieso interesse zou hebben dan nog kleiner, t feit dat ze t alleen met vrouwen doet, boeit dan ook niet meer echt.
Ik voel me toch wel verbonden op dat momentquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net 1 gevonden.
En tuurlijk is dat liefhuilen tijdens seks geeft verbondenheid.
Dat is de brandstof voor echte mannen idd.quote:
Ik heb altijd al eens een lustobject willen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik herkende dat lekkere kontje. Heb je foto's in KPD gezien.
Ga je dan serieus huilen? Ik zou dan abrupt stoppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
dit iddquote:
Dqod moet niet zoveel babbelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag nu ook![]()
Je schijnt wel wat vrouwelijks te hebben
Oh je was srsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
Daar kan ik je nog wel iets grappigs over vertellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jammer dat Yv. haarzelf weer in anonimiteit hulde die avond.
Gebeurt tijdens het baarmoedertje tikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |