Klinkt wel oke, beetje druk, kon wat 'afgemaakter' net zoals deze beat meteen vanaf het begin:quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc ik durf te wedden dat je niet zo heel erge dubstep vind. Wel je volume/bass iets harder bitte, het heeft iets weg van r&b achtige shizzle
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.
Op een gegeven moment komen er stukjes waarbij het tempo echt iets weg heeft van wat in een tent met r&b en house gedraaid wordquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt wel oke, beetje druk, kon wat 'voller' net zoals deze beat:
Zie alleen de R&B-part niet?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.
Ik ga deze instellen als FB profielfoto.quote:
Beetje de fa2man uithangen met mijn jokes. Oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga deze instellen als FB profielfoto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You see, words are like bullets.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje de fa2man uithangen met mijn jokes. Oke.
Wauw, deze vergelijking is wel echt ziekquote:
Gelukkig heb ik zulks een rubberen mimiek dat ik gewoon mijn complete gelaat kan aanpassen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, deze vergelijking is wel echt ziek![]()
Zulks een niet-uniek hoofd heb je, CB.
Poepen noem ik wel eens kleien en is ook bruinquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zulks een rubberen mimiek dat ik gewoon mijn complete gelaat kan aanpassen.
Noem me clayface.
À la Holland In Da Hood?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Een docu over Bloods in Nederland, please
Hahaha, ik tegen Jochem welke user is dit ook alweer? Ja dat is chocolatebear toch?quote:
Ik ga hem slaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha, ik tegen Jochem welke user is dit ook alweer? Ja dat is chocolatebear toch?![]()
230 voor die skateschoenen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, rekening van de schoenen betaald. Verder nog een winterjas besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leef jij toch in een droomwereld, jongenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:41 schreef Anthropos het volgende:
Nice, hete chick van het weekend heeft me gevonden.
Oke. Ik dacht al...quote:
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat leef jij toch in een droomwereld, jongen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
Sneak peek voor jullie.
Jmr van haar symmetrie. Verder wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je kans maakte poste je haar foto niet.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik hoef voorlopig geen vriendin, dus zie het probleem niet. Heb weinig tijd, en heb geen zin om tijd te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jmr van haar symmetrie. Verder wel nice
Maar als je kans maakte poste je haar foto niet.
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jij.
Komt doordat ze lacht denk ik. Denk je echt dat ik hit op schele chicks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef 2NutZ het volgende:
Zeiken over symmetrieal die kutplaatjes van perfecte chicks maken mij triest
Alle fokkers tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.
Dat zeg je precies goed. Ik ben ook iets volwassener nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.
Niet scheel. Lui oog ofso? Zij is wel nice hoor. Had haar niet laten lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Komt doordat ze lacht denk ik. Denk je echt dat ik hit op schele chicks?
Ja nou, zaterdag niets van meegekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet scheel. Lui oog ofso? Zij is wel nice hoor. Had haar niet laten lopen.
Oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja nou, zaterdag niets van meegekregen.
Sekshuilers?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
Ally. Heb jij wel eens sekshuilers?
Tijdens of na seksquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is ook wel een sekshuiler als ik het zo inschat
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jij.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens of na seksof na een week...
Aangezien jij grootverbruiker ben. Just askin'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |