Jij moet je bakkes houden, turkquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijntquote:
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met julliequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijnt
Haha, deze reclame boyquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niiice.
[..]
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescope!
Wiz Khalifa ft. Chevy Woods & Berner - Oz's & Lb's (fucking chille smoke track, dat refrein)
Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg - 6:30
Die film ook trouwens, chille stonerkino.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met jullie
Boereneettijdstipquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
shit ik dacht dat het al een uur later waseten is over 5 minuten klaar
Nee melkboerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mexicaanse boereneettijdstip dan
quote:
quote:
Die bovenste is nice..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Die bovenste is nice..
die tweede.... ik moet altijd zo lachen als ik zulke vrouwen zie.... Pocahontas figuren, heb je niets aan.
Om 100% eerlijk te zijn, nee....quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.
Je mag mij wel voeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
that homeboy looks like a cereal killerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
that homeboy looks like a cereal killer
[ afbeelding ]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoor!
Hoe/waar? Pak tram 12 en kom brengen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |