Die is ook niks veranderdquote:
Ik zei:quote:
hoiloquote:
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?quote:
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutiefacequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christina Milian
De Carly Rae Jepsen onder de exoten
Beiden waar, wat is het probleem?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat hadquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beiden waar, wat is het probleem?
Ja ik begrijp je gevoel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutieface.
[ afbeelding ]
Deze staat ook gedeeltelijk in m'n fobo.
Carly Raequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei:
DE CARLY RAE JEPSEN ONDER DE EXOTEN
Ik doe niet andersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat had
quote:
quote:
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
QUEquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik val meer op blanke vrouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
is dat carly?quote:
[Birdman:]quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik vind dat juist zo speels/ondeugendquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar toch
Zij is hottie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Post eens wat jij lekker vindt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Hij heeft één van de matigste lyrics inderdaad, maar wel altijd zieke beats en hij is sowieso de YMCMB-eindbaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Snap geen bal van birdman altijdmaar het klinkt wel lekker soms
Pics van jouw speelse houding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggen
Zekersquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens wat jij lekker vindt dan?
Neger, hou die shit in Fernandezquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van jouw speelse houding.
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Nice hoorquote:
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vindquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Jumi pls.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.
Niiicequote:
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescopequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vind.
jaquote:
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheldquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheld
Jij moet je bakkes houden, turkquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijntquote:
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met julliequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |