Is dat geen mooi biologisch experiment? Een in pure alcohol gedrenkte tampon je anus induwen, op je handen gaan staan, en vervolgens timen hoe lang het duurt voordat je goed dronken bent?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Is dat geen mooi biologisch experiment? Een in pure alcohol gedrenkte tampon je anus induwen, op je handen gaan staan, en vervolgens timen hoe lang het duurt voordat je goed dronken bent?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Is dat geen mooi biologisch experiment? Een in pure alcohol gedrenkte tampon je anus induwen, op je handen gaan staan, en vervolgens timen hoe lang het duurt voordat je goed dronken bent?
Wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Zodat hij hem erin kan duwen? Och, zijn hier vast veel vrijwilligers voorquote:
haha neequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Zodat hij hem erin kan duwen? Och, zijn hier vast veel vrijwilligers voor
Wat? Ik ben hier niet de biologie-student. Sam mag het experiment zelf uitvoeren, op zichzelf. Ik wil daar overigens best wat subsidie voor afdragen. Het gaat hier immers om baanbrekend en belangrijk onderzoek.quote:
Geen hart voor je vak hebbenquote:
quote:
Nee, meer een hoogpresterende honors-student.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Geen hart voor je vak hebben. Jij bent zeker zo een onderpresterende zesjesstudent. Tss.
En dat geloof ik omdat?...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, meer een hoogpresterende honors-student.
wowquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je weer een keer je cijferlijst zou posten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet. Ik geloof het, dat is genoeg.
Dat dacht ik al wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je weer een keer je cijferlijst zou posten.
Is dat hetzelfd als de game medal of honor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, een stuk minder spannendquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfd als de game medal of honor?
Ik geloof dat 'ie bedoelt dat ie in Medal of Honor de hoogste online-rankings heeft gehaald.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfd als de game medal of honor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |