kloptquote:
Waar heb jij het ineens allemaal over?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ging Ajax voor het laatst door dan? Je doet alsof ze ineens succes gaan boeken in de CL, terwijl dat al jaren niet gebeurd is
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb jij het ineens allemaal over?
Ik vroeg aan jou of jij ze vorig jaar in de poule kansloos vond, meer niet.
idd ongelofelijke manier, als je thuis met 0-3 verliest.. Eigen schuldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ah, ja logisch. Op een ongelofelijke manier eruit maar wel gewoon kansloos hoor.
Rot toch eens op met je suggestieve kijk. Ajax had 2 afgekeurde buitenspelgoals. En dat omkoopschandaal in Zagrebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd ongelofelijke manier, als je thuis met 0-3 verliest.. Eigen schuld
Nooit bewezen en buitenspelgoals tellen niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op met je suggestieve kijk. Ajax had 2 afgekeurde buitenspelgoals. En dat omkoopschandaal in Zagreb
Ik bedoelde dat er onterecht goals zijn afgekeurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nooit bewezen en buitenspelgoals tellen niet.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet hadden moeten tellen, en Ajax had dus gewoon doorgegaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nooit bewezen en buitenspelgoals tellen niet.
Zou ik niet eens erg vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |