Rot nou eens op met dat Zagreb manquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot nou eens op met dat Zagreb man
Al tevaak gehad
kan primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
2 keer pot 1 loten moet wel kunnen toch
Vooral hopen op een zware loting zodat we niet meer punten pakken zodat de nr2 ook niet direct door kan naar de cl ipv 2 voorrondes en de nr3 van de competitie voorronde kan gaan spelenquote:
Ajax zal toch geen kans maken, liever mooie pottenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vooral hopen op een zware loting zodat we niet meer punten pakken zodat de nr2 ook niet direct door kan naar de cl ipv 2 voorrondes en de nr3 van de competitie voorronde kan gaan spelen
Hopelijk krijgt Ajax een zware loting en wordt psv de komende 50jaar gewoon 3e
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zal toch geen kans maken, liever mooie potten
Ik heb geen zin in Ajax - kut club op dinsdag/woensdag.. Dus dan zie ik liever United met vPersie en Milan met Urby...quote:
Goede tipquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in Ajax - kut club op dinsdag/woensdag.. Dus dan zie ik liever United met vPersie en Milan met Urby...
Niet live op NOS, that´s the problemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede tip
Er zijn nog andere wedstrijden op die dag
Neem sport1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet live op NOS, that´s the problem
Vorig seizoen waren ze ook kansloos zeker?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zal toch geen kans maken, liever mooie potten
3de toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren ze ook kansloos zeker?
Ja, als ze 2de werden hadden ze nog kansquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Ik vroeg of jij ze kansloos vond.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, als ze 2de werden hadden ze nog kans
Zoveel keus dan hequote:
Wanneer ging Ajax voor het laatst door dan? Je doet alsof ze ineens succes gaan boeken in de CL, terwijl dat al jaren niet gebeurd isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |