SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Serindes varkentje en tas
CREADO's debuut
Deken van BIJOU
Het groene kussen van de dochter van Spuuglokje
Omslagdoek van Doobsie
Slinger van trui
Kussen van NicoleM
KarinvdB:
Hook on!
![]()
Eigenlijk nog best te doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Het grote patroon staat alleen in het boek, klopt dat? tenminste ik kan online alleen die kleinere vinden.
edit: toch gevonden!
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef x__duck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best te doen... hoeveel bollen saskia zullen erin gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
-in je winkeltje zetten..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef EsseEi het volgende:
ahum ik las een u ipv een a op een hele verkeerde plaats
Lief katje
ik heb deze gemaakt, al tijd terug, en geen idee wat ik er mee moet, vind m niet mooi: hij is gebobbeld en de kleuren vind ik niet zo... maar zo zonde om weg te gooien
[ afbeelding ]
iemand een idee wat ik er mee kan doen? (zou t in zo'n kledingbak kunnen ofzo?)
voor mn scriptie, moet presentatie houden op een symposium en moet dus bestaande artikelen even analyseren en daar waarde aan hangen...quote:
quote:Wat is de gedachte achter deze beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |