quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze biecht het netjes op dat er bijna iets (dus niets) gebeurd is en jij vindt haar onbetrouwbaar en sletterig?
Je bent een mafkees.
Ga eens naar een psycholoog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Ja dat geef ik zelf ook al aan toch, ik weet dat ik blij moet zijn dat ze niets gedaan heeft en eerlijk is.. maar wat kan ik er aan doen als ik toch het vertrouwen ben kwijt geraakt?!
quote:
Bij jezelf te rade gaan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Ja dat geef ik zelf ook al aan toch, ik weet dat ik blij moet zijn dat ze niets gedaan heeft en eerlijk is.. maar wat kan ik er aan doen als ik toch het vertrouwen ben kwijt geraakt?!
Niet onzeker zijn jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Ze biecht het netjes op dat er bijna iets (dus niets) gebeurd is en jij vindt haar onbetrouwbaar en sletterig?
Je bent een mafkees.
Dat je vriendin het niet toestaat dat iemand dr zoent is sletterig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Kostyan het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje sletterig,
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat je vriendin het niet toestaat dat iemand dr zoent is sletterig?
Jij gaat het nog heel zwaar krijgen in je leven.
Hij wil haar zoenen, er gebeurt niets. Hoe is ze dan verleid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt.
Wat laat verleiden? Er is toch niets gebeurd? Dan is ze dus niet verleid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt.
Ze heeft zich niet laten verleiden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt. En niet dat ik vind dat ze sletterig is, verkeerde woordkeuze
Er zit een schroef los bij je, ze heeft toch NIKS gedaan? Reken er maar op dat ze de volgende keer niet zo open en eerlijk is als jij als een tosti hierop reageert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Ze laat zich niet verleiden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Het is meer dat ik het niet leuk vind dat ze zich zo laat verleiden op het moment dat er zo'n hufter op het toneel komt. En niet dat ik vind dat ze sletterig is, verkeerde woordkeuze
Of verhuizen naar Afghanistan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef eleusis het volgende:
Als je dit soort 'problemen' niet wil, moet je op zoek naar een lelijkere vriendin.
Blijkbaar leefde je in een fantasie dat ze andere mannen niet op die manier aantrekkelijk kon vinden. En nu word je geconfronteerd met het tegendeel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Kostyan het volgende:
Jezus gast bereid je dan maar voor op een hoop lol want dit soort dingen gaan vaker voorkomen. So what?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Ik ben er wel trots op dat ze hem heeft weggeduwd, maar toen ik erover sprak met haar toen zat ze helemaal vol van hem. Alsof ze bijna spijt had dat ze niks had gedaan. Als ik me eigen inbeeld hoe dat er allemaal uitgezien moet hebben dan wordt ik er gewoon misselijk van..
Omdat je debiel beredeneerd.quote:Waarom reageren jullie zo aanvallend?
Tja, iedereen heeft wel eens bepaalde lusten, wees blij dat ze die heeft kunnen onderdrukken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Ik ben er wel trots op dat ze hem heeft weggeduwd, maar toen ik erover sprak met haar toen zat ze helemaal vol van hem. Alsof ze bijna spijt had dat ze niks had gedaan. Als ik me eigen inbeeld hoe dat er allemaal uitgezien moet hebben dan wordt ik er gewoon misselijk van..
Omdat jij je vriendin afvalt die eigenlijk niets verkeerd heeft gedaan (althans, dat is niet uit de OP op te maken).quote:Waarom reageren jullie zo aanvallend?
Omdat je in je eigen wereld leeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Waarom reageren jullie zo aanvallend?
Niet aanvallend, maar met een heldere blik. En zo hopen we je wakker te schudden en je van je nare gevoel af te helpen. Of zoiets. Al zullen er ook best wel wat kleine aanvalletjes tussen zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Met zo'n vriendje als jij zou ik er ook spijt van krijgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Als ze zo geil was en hij zo knap is het des te knapper dat ze hem heeft weggestuurd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Kostyan het volgende:
Nee ik val haar niet af, ik denk dat ik mijn probleem verkeerd verwoord heb. Ik ben blij dat ze niets gedaan heeft natuurlijk.. en dat waardeer ik enorm van haar.
Maar als ik me inbeeld hoe ze daar gestaan heeft en hoe die hufter haar probeerde te zoenen.. Dan krijg ik allerlei negatieve gevoelens en als zij dan aangeeft dat hij zo knap was en dat ze zo geil was, dan voel ik me nog belabberder.
Als ze zo geil is zou ik em dr maar snel inhangen anders zoekt ze het alsnog bij een ander.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Kostyan het volgende:
Nee ik val haar niet af, ik denk dat ik mijn probleem verkeerd verwoord heb. Ik ben blij dat ze niets gedaan heeft natuurlijk.. en dat waardeer ik enorm van haar.
Maar als ik me inbeeld hoe ze daar gestaan heeft en hoe die hufter haar probeerde te zoenen.. Dan krijg ik allerlei negatieve gevoelens en als zij dan aangeeft dat hij zo knap was en dat ze zo geil was, dan voel ik me nog belabberder.
Dude, wat verwacht je dan? Dat 2 mensen alleen met elkaar compatibel zijn? Denk je dat je vriendin nooit over anderen fantaseert (net zoals jij doet!)? Kom op zeg, zo werkt het leven niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Kostyan het volgende:
Kun je nagaan, dat zelfs zo'n jongen haar niet kan verleiden spreekt alleen maar in haar voordeel. En iedereen reageert zo omdat jij je als een dramaqueen gedraagt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Kostyan het volgende:
Ze heeft seks met jou, niet met hem. Probeer niet in dat negatieve gevoel te blijven hangen en wees blij dat ze je vriendin is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Kostyan het volgende:
Ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dude, wat verwacht je dan? Dat 2 mensen alleen met elkaar compatibel zijn? Denk je dat je vriendin nooit over anderen fantaseert (net zoals jij doet!)? Kom op zeg, zo werkt het leven niet.
Wijs blij dat ze niets gedaan heeft, ondanks dat ze geil, dronken, in de vakantiesfeer en hij een knappertje was. Kan je haar dus juist wel vertrouwen.
Als mijn vriendin zo jaloers zou reageren iedere keer dat een mooie vrouw haar tieten in m'n gezicht duwt en daarmee lustgevoelens bij me opwekt, zou het snel uit zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Kostyan het volgende:
Ik moet het toch even een beetje opnemen voor TS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Kostyan het volgende:
Er kwam een (nogal knappe) jongen op haar af en die probeerde haar te zoenen. Ze was nogal opgewonden en kon op het laatste moment tot bezinning komen door hem van haar af te duwen. Maarja ze kon z'n adem ruiken, zo dichtbij was hij al
.
Dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent een mafkees.
Verkapte 'ik werk in een stripclub'quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo jaloers zou reageren iedere keer dat een mooie vrouw haar tieten in m'n gezicht duwt en daarmee lustgevoelens bij me opwekt, zou het snel uit zijn.
Hopelijk helpt hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Kostyan het volgende:
Het is helemaal niet mijn bedoeling om me als een dramaqueen te gedragen, ik post dit probleem hier in de hoop dat ik overtuigd kan worden om hier op een andere manier naar te gaan kijken.
Jup. Mijn vriendinnetje zit nu in Australië voor een half jaar. Die vertelde laatst ook dat een kerel haar probeerde te zoenen, maar dat ze hem van zich af heeft geduwd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet het toch even een beetje opnemen voor TS.
Waarom vertelt z'n vriendin deze details?Ze had ook gewoon kunnen zeggen: een jongen heeft me geprobeerd te zoenen maar ik heb 'm weggeduwd. Tenzij TS zelf naar de details heeft gevraagd vind ik dit meer het verhaal van iemand die aandacht te kort komt en d'r vriend jaloers probeert te maken (en blijkbaar met succes).
En? Ben je inmiddels overtuigd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Kostyan het volgende:
Het is helemaal niet mijn bedoeling om me als een dramaqueen te gedragen, ik post dit probleem hier in de hoop dat ik overtuigd kan worden om hier op een andere manier naar te gaan kijken.
Ze is net een mens van vlees en bloed inderdaad. Gevoelsmatig snap ik TS wel een beetje, maar de reacties die hij krijgt zijn gewoon terecht. Rationeel gezien is er geen reden waarom hij haar niet zou kunnen vertrouwen. Als dit een reden is voor een vertrouwensbreuk kan hij beter een lelijke vriendin zoeken of een aseksuele. Ze zal de aandacht van zo'n knappe jongen wel leuk hebben gevonden, maar ook dat is niet zo gek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik de enige die TS wel begrijpt?Dat ze niks heeft gedaan is mooi meegenomen, maar ze is toch in die verleiding geweest en liet die andere gozer toch deels toe in haar "comfort zone", totdat ze zich besefte waar ze mee bezig was. Voor hetzelfde geld was ze iets meer dronken en wat zou ze dan wel niet hebben gedaan? Of misschien voelt ze zich schuldig en liegt ze gewoon dat ze niks heeft gedaan?
Note: ik ben zelf wel ook wel een jaloerse klootzak.
Okay. Je hebt een paar opties. Je kunt zorgen dat je vriendin nooit meer met een jongen praat, dat ze dit soort dingen voortaan niet meer vertelt of je kunt de enige logische conclusie trekken: jij moet je er over heen zetten. Zij is echt een modelvriendin geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Kostyan het volgende:
Ja, want daar steekt natuurlijk een heel bewust plan achter om hem jaloers te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet het toch even een beetje opnemen voor TS.
Waarom vertelt z'n vriendin deze details?Ze had ook gewoon kunnen zeggen: een jongen heeft me geprobeerd te zoenen maar ik heb 'm weggeduwd. Tenzij TS zelf naar de details heeft gevraagd vind ik dit meer het verhaal van iemand die aandacht te kort komt en d'r vriend jaloers probeert te maken (en blijkbaar met succes).
Hoezo hufter? Als je als jongen een meisje probeert te zoenen ben je een hufter? Beetje vreemde gedachte..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Je wil niet weten hoeveel vrouwen dat doen omdat ze vinden dat ze te weinig aandacht krijgen van hun vriend en denken dat dat zo op te lossen isquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want daar steekt natuurlijk een heel bewust plan achter om hem jaloers te maken
Idd. Topicstarter heeft waarschijnlijk vriendinlief onderworpen aan een Gestapo-verhoor (TM Hans Teeuwen).quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef VacaLoca het volgende:
Dat het niet leuk is om in detail te horen hoe leuk ze die jongen op dat moment wel niet vond, snap ik. Maar ik heb zo'n vermoeden dat TS er ook uitgebreid over door ging vragen.
Maar om je eigen vriendin te bestempelen als 'sletterig' om zoiets...
Zulke chicks kan je beter kwijt dan rijk zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel vrouwen dat doen omdat ze vinden dat ze te weinig aandacht krijgen van hun vriend en denken dat dat zo op te lossen is
Dan hebben ze aan mij een hele slechte, want dat soort dingen laat mij over het algemeen koudquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel vrouwen dat doen omdat ze vinden dat ze te weinig aandacht krijgen van hun vriend en denken dat dat zo op te lossen is
Je bent een mafkees.
Vrouwen hè.. Liever via een omweg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulke chicks kan je beter kwijt dan rijk zijn. Even zeggen "ik vind dat ik te weinig aandacht van je krijg" is teveel gevraagd zeker?
![]()
Waarom stel je deze vragen aan ons, en niet aan haar? Behalve dat je volkomen paranoïde reageert en ze je het niet in dank af zal nemen dat jij zo jaloers reageert terwijl zij het hoofd koel heeft gehouden...quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Kostyan het volgende:
Het punt hier is gewoon dat ik gek wordt als ik er aan denk hoe dit eruit gezien moet hebben. En daarbij vraag ik me af, waarom laat zij die gozer zo dichtbij komen? Waarom? Natuurlijk heeft ze hem weggeduwd, maar ik ben bang dat er bij haar toch een redelijke behoefte aanwezig is geweest om iets met hem te doen.. maar met haar verstand heeft ze zich van hem afgezet, hoewel haar gevoel misschien wel iets anders wilde. En dan denk ik, tsja wat wil je nou echt?
Ze was geil, hij was knap, ze heeft bijna staan zoenen met hem (dus ze heeft het ook zo ver laten komen, ookal is er niks gebeurd), maar op het laatste moment duwt ze hem van haar af. Het is toch niet raar dat bij mij nu de vraag opkomt, wat wil je nou echt? En dat is wat mij onzeker maakt en het vertrouwen een beetje afbreekt, ik weet niet wat zij echt wil hierdoor.
Ze wil 'm doen maar weet dat dat eigenlijk niet mag omdat ze een relatie heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Kostyan het volgende:
Het punt hier is gewoon dat ik gek wordt als ik er aan denk hoe dit eruit gezien moet hebben. En daarbij vraag ik me af, waarom laat zij die gozer zo dichtbij komen? Waarom? Natuurlijk heeft ze hem weggeduwd, maar ik ben bang dat er bij haar toch een redelijke behoefte aanwezig is geweest om iets met hem te doen.. maar met haar verstand heeft ze zich van hem afgezet, hoewel haar gevoel misschien wel iets anders wilde. En dan denk ik, tsja wat wil je nou echt?
Mooi gezegd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Purified het volgende:
Ten eerste, natuurlijk is het niet leuk dat ze iemand anders "knap", "aantrekkelijk" vind. Ook is het niet leuk als jouw vriendin geil word door zo'n vent. Ik kan me helemaal vinden als je daar misselijk of misschien zelfs jaloers of zo van word. Ik zou dat namelijk ook wel een beetje voelen.
De situatie kon slechter lopen. Je vriendin heeft hier goed gehandeld. Er zullen altijd mensen zijn die je vriendin zullen verleiden en daar zullen ook mensen tussen zitten die ze misschien wel aantrekkelijk of leuk vind. Je kunt immers nog steeds verliefd op iemand raken terwijl je in een relatie zit. Maar ze heeft voor jou gekozen, daarmee zegt ze: "Ik heb liever Kostyan, hij betekent meer voor mij."
Je zegt zelf dat je waardeert dat ze die keuze heeft gemaakt en dat moet je ook doen. Ze wilt iets met jou, niet met die man. Als je iets moet doen is juist die man vergeten en laten zien dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Als je dat niet doet, dan heb je een grote kans dat je deze situatie erger maakt dan het is, wat ervoor kan zorgen dat je haar vertrouwen schaadt (door er veels te veel op in te gaan over de waarheid die ze had verteld) of dat ze spijt gaan krijgen van de keuze die ze heeft gemaakt.
Hoe moeten wij je op een andere gedachte laten brengen? Niemand zal dit leuk vinden maar het gebeurt en je moet het vergeten en gewoon weer je dame gaan vertrouwen. Als je dat immers niet doet dan heeft je relatie geen toekomst meer. Ze heeft dat vertrouwen niet weggenomen, dat beeld je je alleen maar in. Hopelijk kun je eromheen kijken en zie je dat in. Verpruts die relatie nou niet, want dit is de beste manier om het WEL te verprutsen!
En dr nummer/facebook/hyves even aan ons PM-en.quote:
Nette en duidelijke reactie, dankjewel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Purified het volgende:
Ten eerste, natuurlijk is het niet leuk dat ze iemand anders "knap", "aantrekkelijk" vind. Ook is het niet leuk als jouw vriendin geil word door zo'n vent. Ik kan me helemaal vinden als je daar misselijk of misschien zelfs jaloers of zo van word. Ik zou dat namelijk ook wel een beetje voelen.
De situatie kon slechter lopen. Je vriendin heeft hier goed gehandeld. Er zullen altijd mensen zijn die je vriendin zullen verleiden en daar zullen ook mensen tussen zitten die ze misschien wel aantrekkelijk of leuk vind. Je kunt immers nog steeds verliefd op iemand raken terwijl je in een relatie zit. Maar ze heeft voor jou gekozen, daarmee zegt ze: "Ik heb liever Kostyan, hij betekent meer voor mij."
Je zegt zelf dat je waardeert dat ze die keuze heeft gemaakt en dat moet je ook doen. Ze wilt iets met jou, niet met die man. Als je iets moet doen is juist die man vergeten en laten zien dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Als je dat niet doet, dan heb je een grote kans dat je deze situatie erger maakt dan het is, wat ervoor kan zorgen dat je haar vertrouwen schaadt (door er veels te veel op in te gaan over de waarheid die ze had verteld) of dat ze spijt gaan krijgen van de keuze die ze heeft gemaakt.
Hoe moeten wij je op een andere gedachte laten brengen? Niemand zal dit leuk vinden maar het gebeurt en je moet het vergeten en gewoon weer je dame gaan vertrouwen. Als je dat immers niet doet dan heeft je relatie geen toekomst meer. Ze heeft dat vertrouwen niet weggenomen, dat beeld je je alleen maar in. Hopelijk kun je eromheen kijken en zie je dat in. Verpruts die relatie nou niet, want dit is de beste manier om het WEL te verprutsen!
Precies. Wij zullen haar wel even neuken voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dr nummer/facebook/hyves even aan ons PM-en.
Ja, zulke oprechte dames zijn zeldzaamquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dr nummer/facebook/hyves even aan ons PM-en.
Wat denk je dan? Dat mensen ALLEEN maar aangetrokken zijn tot hun huidige partner? Nee dat is gewoon niet zo. En ja, ze zal hem best wel leuk gevonden hebben en de aandacht misschien ook, maar zou jij dat niet vinden dan? Jij kijkt/fantaseert nooit over andere vrouwen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Kostyan het volgende:
Ze was geil, hij was knap, ze heeft bijna staan zoenen met hem (dus ze heeft het ook zo ver laten komen, ookal is er niks gebeurd), maar op het laatste moment duwt ze hem van haar af. Het is toch niet raar dat bij mij nu de vraag opkomt, wat wil je nou echt? En dat is wat mij onzeker maakt en het vertrouwen een beetje afbreekt, ik weet niet wat zij echt wil hierdoor.
dat heet mens zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Kostyan het volgende:
Ik weet niet of dit een sarcastische reactie (zoals 75% in dit topic) of een serieuze reactie was, maar stel nou dat dit waar was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze wil 'm doen maar weet dat dat eigenlijk niet mag omdat ze een relatie heeft.
Mijn persoonlijke mening is dat ze dan wegrent en dat je dat soort gevoelens wel bewust kan ontkennen...Maar ongelukjes gebeuren en het gaat erom voor wie je op de lange termijn kiest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een sarcastische reactie (zoals 75% in dit topic) of een serieuze reactie was, maar stel nou dat dit waar was.
Ze wil wel, maar doet het niet omdat het niet mag. Is dit dan juist? Of rent ze dan weg voor de werkelijkheid?
Als je niet gepakt wordt is alles juist. Maak je niet zo druk, doet jouw vriendin ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een sarcastische reactie (zoals 75% in dit topic) of een serieuze reactie was, maar stel nou dat dit waar was.
Ze wil wel, maar doet het niet omdat het niet mag. Is dit dan juist? Of rent ze dan weg voor de werkelijkheid?
Aangezien de meeste reacties negatief zijn denk ik niet dat 75% sarcastisch is hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Je moet er echt eens mee leren leven dat je vriendin sexueel opgewonden kan raken van anderen. Dat ze dan kiest om er niet in mee te gaan is omwille van de waarde die ze hecht aan jullie relatie...quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Wederom: draai de situatie eens om.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Nee, ze doet het niet omdat ze vindt dat het niet hoort en jou geen pijn wil doen, niet omdat het niet mag. Het mag namelijk wel gewoon. Vreemdgaan is niet verboden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niets van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Kostyan het volgende:
Dat zij opgewonden kan raken van anderen, dat accepteer ik.. het is nou eenmaal zo, en inderdaad deze gevoelens zijn wederzijds.. zoals dat voor ieder mens geld denk ik.
Maar waar het mij hier om gaat, wat wil zij? Dat vind ik belangrijk, ik wil namelijk niet samen zijn met een vriendin die gevoelsmatig het vrijgezellen leven wil leven en van alles wil proberen, want dan is het een kwestie van tijd dat deze relatie kapot gaat en daar zit ik niet op te wachten als ik straks ouder ben, dan liever nu.
Ik heb het gevoel gekregen door deze situatie dat zij liever gebruik wil maken van dit soort gelegenheden, maar dat zij dit niet doet omdat ze met mij is. Dat zou betekenen dat ze tegen haar gevoel in handelt. Dat is toch niet juist of zie ik dat nou verkeerd
Je ziet het graag allemaal zwart/wit he, het een of het ander... je gaat het nog moeilijk krijgen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Kostyan het volgende:
Dat zij opgewonden kan raken van anderen, dat accepteer ik.. het is nou eenmaal zo, en inderdaad deze gevoelens zijn wederzijds.. zoals dat voor ieder mens geld denk ik.
Maar waar het mij hier om gaat, wat wil zij? Dat vind ik belangrijk, ik wil namelijk niet samen zijn met een vriendin die gevoelsmatig het vrijgezellen leven wil leven en van alles wil proberen, want dan is het een kwestie van tijd dat deze relatie kapot gaat en daar zit ik niet op te wachten als ik straks ouder ben, dan liever nu.
Ik heb het gevoel gekregen door deze situatie dat zij liever gebruik wil maken van dit soort gelegenheden, maar dat zij dit niet doet omdat ze met mij is. Dat zou betekenen dat ze tegen haar gevoel in handelt. Dat is toch niet juist of zie ik dat nou verkeerd
Als dat zo is.. maakt ze het straks wel uit. Probleem ook opgelsotquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Kostyan het volgende:
Misschien moet je haar vragen wat ze wil? Het kan zijn dat ze dit juist verteld heeft omdat ze misschien een open relatie wil en dat zo bespreekbaar probeert te maken. Maar dat kunnen wij niet zo ruiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Kostyan het volgende:
Probleem niet opgelost, want ik zit daar niet op te wachten.. dan heb ik het liever nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat zo is.. maakt ze het straks wel uit. Probleem ook opgelsot
Vraag het haar!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Kostyan het volgende:
Probleem niet opgelost, want ik zit daar niet op te wachten.. dan heb ik het liever nu.
Dan heb je duidelijk geen beeld van wat sarcasme is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Kostyan het volgende:
Vraag 1: Ja.quote:Ze wil wel, maar doet het niet omdat het niet mag. Is dit dan juist? Of rent ze dan weg voor de werkelijkheid?
Wat een mietje ben jij zeg. Zodra er ook maar iets gebeurd wordt het je al teveel om mee te dealen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Probleem niet opgelost, want ik zit daar niet op te wachten.. dan heb ik het liever nu.
Ik heb een déjà-vu.quote:
Ik denk dat het een kwestie is van tijd. Mijns inziens moet je iig niet je vriendin er mee belasten, dus niet vaak erop blijven terugkomen. Je gedachten zijn irrationeel. Dat is je eigen probleem!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Kostyan het volgende:
Mijn vriendin is het type dat bij problemen haar kop in het zand steekt. Zolang het goed gaat, gaat het goed en als het niet meer te houden is.. dat zien we dan wel weer.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een déjà-vu.
Misschien moet hij tussen 11 en 3 even bij Gevonden Voorwerpen langs, wellicht ligt het vertrouwen in zijn vriendin daar ook
Er is niks aan de hand. Stel je vragen aan haar, niet aan ons. Je vertrouwen in haar baseer je niet op wat wij zeggen, maar meot je baseren op wat zij zegt.
Wat precies?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Kostyan het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje sletterig,
Als je daar altijd over gaat twijfelen. Dan kan je dus geen woord meer geloven van wat ze zegt toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Kostyan het volgende:
Hoe kan ik nou een eerlijk antwoord verwachten als zij handelt tegen haar gevoelens?
Dat is ook wel weer waar..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je daar altijd over gaat twijfelen. Dan kan je dus geen woord meer geloven van wat ze zegt toch?
Dan moet je dat voorval (wat niks voorstelt) vooral keer op keer opnieuw in je hoofd afspelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Kostyan het volgende:
Het punt hier is gewoon dat ik gek wordt als ik er aan denk hoe dit eruit gezien moet hebben.
Tegen welke gevoelens?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Kostyan het volgende:
Hoe kan ik nou een eerlijk antwoord verwachten als zij handelt tegen haar gevoelens?
[sarcasme-alert voor Kostyan]quote:
Ja ok dat ze in werkelijkheid zich door hem en een vriend van 'm de hele nacht heeft laten uitwonen is in dat geval ook een goede mogelijkheid ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef HyperViper het volgende:
Alsof de vriendin van TS hem niet kent. Zij weet donders goed dat hij jaloers is, derhalve vertelt zij natuurlijk niet het hele verhaal.
Dat wil ik nou weer niet zeggen. Maar ik denk wel dat er werkelijk gezoend is (met tong) en ik denk ook dat ze vast wel even gevoeld heeft. Daar komt TS toch niet achter. Gewoon achteraf het verhaal rooskleuriger vertellen en hoppa, je bent nog de heldin ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja ok dat ze in werkelijkheid zich door hem en een vriend van 'm de hele nacht heeft laten uitwonen is in dat geval ook een goede mogelijkheid ja.
Een naïeve suikeroom. Zij heeft het goed voor elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef Ffleamig het volgende:
Jaloersheid is niets anders dan onzekerheid, je zult zelf wel niet te vertrouwen zijn ook want zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Neem mij, ik heb een bloedmooie jonge hyperseksuele vriendin die dagelijks bejaagd wordt door tientallen knappe mannen, wordt ik daar onzeker van? Nee, het streelt mijn ego juist dat ze ze stuk voor stuk links laat liggen voor mij
volgens mij creëer jij problemen in je hoofdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Mijn vriendin is het type dat bij problemen haar kop in het zand steekt. Zolang het goed gaat, gaat het goed en als het niet meer te houden is.. dat zien we dan wel weer.
Om hier even op terug te komen. Ja, natuurlijk is dat zo! Jouw gevoel zegt je toch ook aangetrokken te zijn door een knappe vrouw? Dat is puur natuurlijk. Alsof jij een romantische date met een ongelofelijk mooi meisje af zou slaan als je single was. Betekent dat dat je relatie minder voorstelt? Natuurlijk niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Kostyan het volgende:
Jij gaat echt een heel moeilijk en zwaar leven krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Mijn vriendin is het type dat bij problemen haar kop in het zand steekt. Zolang het goed gaat, gaat het goed en als het niet meer te houden is.. dat zien we dan wel weer.
Is deze vraag gericht aan je ex?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Javi het volgende:
Zie hier boven![]()
Wees blij met haar. De mijne deed gewoon haar benen wijd en daar moest ik via via achter komen.
Voel je het verschil ?
Ja je benen wijd is dan wel weer het uiterste. Maar stel dat je vriendin ooit in de verleiding komt om te zoenen en ze heeft er daarna spijt van...ik denk dat daar nog wel over te praten valt. Hoewel ik geen idee heb hoe ik nou echt zou reagerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef Javi het volgende:
Gelukkig spreek ik die niet meer, maar was meer aan de TS gericht.
Ik zou blij zijn geweest als mijn toenmalige vriendin zich zo had gedragen als de vriendin van de TS.
Moeilijk, ik denk dat alles erom draait om in welke context het gebeurd. Gebeurd het uit geiligheid dan kan ik er wel mee leven denk ik, maar is ze verliefd op diegene of is het gebeurd, omdat ze hem leuk vind dan word het een andere zaak voor mij denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja je benen wijd is dan wel weer het uiterste. Maar stel dat je vriendin ooit in de verleiding komt om te zoenen en ze heeft er daarna spijt van...ik denk dat daar nog wel over te praten valt. Hoewel ik geen idee heb hoe ik nou echt zou reageren
Over het algemeen worden vrouwen geil van mannen die ze leuk vinden...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Javi het volgende:
hmm
[..]
Moeilijk, ik denk dat alles erom draait om in welke context het gebeurd. Gebeurd het uit geiligheid dan kan ik er wel mee leven denk ik, maar is ze verliefd op diegene of is het gebeurd, omdat ze hem leuk vind dan word het een andere zaak voor mij denk ik.
Zou jij het leuk vinden als jouw vriendin zegt ik hem met iemand ander gezoend, want het is zo een leuke jongen ? Of kan je er meer mee leven als ze zegt ik was geil en heb met hem gezoend ?
het kan ook dat ze t vertelde, omdat t nou eenmaal gebeurde. Zonder reden dus. t heeft echt totaal geen zin om zoiets dood te analyserenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Zus-Zo het volgende:
De vraag is waarom vertelt ze het je?
1) Ze vertelt het je, omdat ze wil horen dat het goed is dat ze voor jou heeft gekozen
2) Ze vertelt het je, omdat ze graag wil horen dat ze nog aantrekkelijk is
3) Ze vertelt het je, omdat ze niet tevreden is met de huidige relatie maar dat het tegen haar principes is om vreemd te gaan
Je kunt alleen aan haar vragen waarom ze het je heeft vertelt. Als ze het je niet had vertelt, kan je het uitleggen op de manier dat ze zich er zo voor schaamt, dat ze het er niet over wil hebben. Nu heeft ze het vertelt en kan je het uitleggen op de manier dat dit een hint is over de relatie met jou...
Daarom, we zijn er niet bij geweest. Ik denk dat TS met haar moet praten, de manier waarop ze het vertelt is niet echt leuk natuurlijk. Misschien een idee dat TS aan haar kan vragen hoe ze verwacht dat hij nu moet reageren.. Maar je bent een vent, kom op, toon ballen!quote:het kan ook dat ze t vertelde, omdat t nou eenmaal gebeurde. Zonder reden dus. t heeft echt totaal geen zin om zoiets dood te analyseren
Dat is de gevaarlijke variant.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Over het algemeen worden vrouwen geil van mannen die ze leuk vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |