SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Biedt het aan aan Joden, die schijnen baby's te eten.quote:
Voorste linie naast de negers tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef Beach het volgende:
M'n moeder stuurt me vacatures voor bij defensie, terwijl dat nooit zou kunnen met mijn ogen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voorste linie naast de negers toch
omg de stinkerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beach zei dat je backstabber was en dat je mn post had gereport ?
Ik doe nooit pr's???????quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beach zei dat je backstabber was en dat je mn post had gereport ?
In het Nederlands graagquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach hommo backstabbrrrr bro's befo hoes horrrr
Niet altijd hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet zo gemeen tegen Beach, hij is een lieve jongen..
LOLquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet zo gemeen tegen Beach, hij is een lieve jongen..
het is zojuist van best goed naar best kut gegaanquote:
nee, een baas die net terug is van vakantiequote:
als ik ga drinken dan gaat het helemaal fout want dan ga ik zeggen wat er isquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
Ff afleiding zoeken toch beetje groene fernandes en spugen op die nare gevoelensniet wegdrinken de struggles hoor gewoon facen toch als de main man die je bent
Erover praten is goed juist toch bij de juiste persoon zoals je boy Beach bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik ga drinken dan gaat het helemaal fout want dan ga ik zeggen wat er is
Ik geloofde het tot pluk haarquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Wilders gespot, handtekening gevraagd, kreeg pluk haar
Heeft ie allang gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Erover praten is goed juist toch bij de juiste persoon zoals je boy Beach bijvoorbeeld
ik heb hem wel gezienquote:
hihi neequote:
kb krullenbolletje???quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:53 schreef JanPiraat het volgende:
Vermist: KB
Signalement: Sexy
Laatst gezien: 15:07
Beloning voor gouden tip: persoonlijk door mij uitgezocht animated gifje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
nee wel in lelystad xxquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef JanPiraat het volgende:
Beach p_z stelletje kontstabbers hebben jullie nog kusjes aan elkaar gegeven op hoog catha laatst ?
moest gezegd worden, en deed het met eerbied, niet om te kwetsen, weet je best.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nie expres tfoe jij deed pas naar destijds bij dastan die hele.ondervraging
what happens next to a bathroom stays next to a...... nja laat maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wie hebben het wel gedaan dan ?
wie heb jij gepakt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef leeell het volgende:
iedereen gewoon stelletje hoor.
bijna dan
niemand zal ooit wetenquote:
sstquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zelfs diegene die je gepakt hebt niet ? D: jij ondeugende slaapverkrachter
Omgquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
sst![]()
![]()
mn relatie is wel op de klippen gelopen erdoor iig.
nog niet gezien op de gezichtsboek danquote:
jij of ik?quote:
allebeiquote:
ik geloof er niet zo veel vanquote:
wellichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:06 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaat er nog meer op de piratenpartij stemmen?
heel mijn lichaam was verdoofdquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kregen jullie wel een stijfje ?
beach Gquote:
nee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef leeell het volgende:
[..]
nog niet gezien op de gezichtsboek dan
kan je niet bij J kijken ?quote:
jij was mede-boosdoener op de meetquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Beach het volgende:
ielnu weet ik dus waarom ons gesprek over J zo ging
uhuquote:
Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef leeell het volgende:
[..]
jij was mede-boosdoener op de meet
grapje ectoquote:
mwa, dat viel wel mee laatste tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vond jullie eik swso niet zo bij elkaar passenzij is veel te alto/emo
hmhmmquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef leeell het volgende:
[..]
mwa, dat viel wel mee laatste tijd.
maar wel gewoon het praatje dat ik het hardop voor mezelf zei enzo hielp nietquote:
de andere helft blijft ook privequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhmm
waarom is het uitgegaan ik mis de helft van het verhaal
was je relatie je nog wel lief dan ? :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef leeell het volgende:
ga niet naar FOK!meets als je relatie je lief is
natuurlijk, het was wel gewoon liefde, maarja , ik weet nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
was je relatie je nog wel lief dan ? :$
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell is vreemd gegaan met een homo
wat ik ben geen homoquote:
balls didn't touch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:38 schreef leeell het volgende:
beach is straight ja
dit was een foutje
stuur whap, wie heb je gepakt xxquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:38 schreef leeell het volgende:
maar dit is absoluut geen sc gesprek gr
is al lang daar hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef leeell het volgende:
even snel die volgende pagina forceren
kom maar op jodenvervolgerquote:
weet ik xxquote:
quote:
op de meet gigantisch wildquote:
jij wil nooit meetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ben benieuwd naar het verhaal vertel je het me de volgende keer als we elkaar zien? ok lobi gr xo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ben benieuwd naar het verhaal vertel je het me de volgende keer als we elkaar zien? ok lobi gr xo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dwing mequote:
wie en welke fotoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
op die foto lijkt hij 10 jaar jonger ofzo
???quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef leeell het volgende:
Beach zijn klederdracht is ongewoon superieur voor zo'n autist
ohquote:
Snap ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef leeell het volgende:
maar G, kan ik deze week geen bakkie koffie komen doen dan
kkjoodquote:
quote:
Ohquote:
Ik weet het nu nog niet 100% zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef leeell het volgende:
maar zou het kunnen, of donderdag kan ook wel , geef eens je adres via DM
sry, zag t niet, kusjequote:
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Poerepetoet het volgende:
Hallo Leeell, ik was aan het googlen en zag dat je een probleem had met je sgs2 en ik ben benieuwd hoe dat is opgelost. Want ik heb dat probleem namelijk nu ook.
is niet opgelost helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Poerepetoet het volgende:
Hallo Leeell, ik was aan het googlen en zag dat je een probleem had met je sgs2 en ik ben benieuwd hoe dat is opgelost. Want ik heb dat probleem namelijk nu ook.
Geeft niks schatje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Poerepetoet het volgende:
Oh, ja sorry.
Mijn excuus aan allen en heel erg bedankt voor je antwoord.
spijker kop jaquote:
Voor hem tochquote:
slijmbalquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor hem tochmijn relatie met jou voelt ook als vrijheid toch
zonder je zou ik een wrak zijn schatje eerlijk waar
bier is opquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je ook bier ? dan kom ik wel mee als het mag
ja sorry tuuut tuuut tuuutquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Leg ik mn hart bloot is het niet goed tutututut
als jij komt kom ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je ook bier ? dan kom ik wel mee als het mag
Ja topquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja topwel strontverkouden van airco die elke nacht op mn harses zat te blazen tijdens intro maar nu nog chillweekje en dan kan ik mezelf eindelijk weer student noemen en heb er zin in
wat een idiotenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja topwel strontverkouden van airco die elke nacht op mn harses zat te blazen tijdens intro maar nu nog chillweekje en dan kan ik mezelf eindelijk weer student noemen en heb er zin in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sorry tuuut tuuut tuuut
[..]
quote:
Jawel wel leuk in zo'n club of kroeg maar niet iets wat ik op mn Ipod zou zetten weetjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik vond het wel een leuk liedje...
hardcorequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
Komt er ook nog andere muziek naast 'Het Nederlandse Lied' ?
En 4 oktober hebben ze in Leiden allemaal een kater en is het dierendagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |