Des te eerder je naar bed gaat, des te langer je kunt sporten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond sporten dus op tijd naar bed!
Ohja uiteraard. Heb alles op blu-rayquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, dat durf ik niet
[..]
Band of Brothers![]()
Ben nu de hele dvd serie aan het bekijken, terwijl ik hem al 94848x gezien heb.
Nee, ik ben al vanaf 10 uur bezig en dan doe ik 3 dingen tegelijkertijd
Dat is zo vermoeiend!
Herkenbaar?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Des te eerder je naar bed gaat, des te langer je kunt sporten.
quote:
Maar dat heb jij altijd toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja uiteraard. Heb alles op blu-ray
Ja ik ook alles tegelijk, maar ik biljf maar doorgaanschoonmaaktik hier lol
Jammer dat de dislike knop niet bestaat.quote:
hmm, zo fanatiek ben ik niet. 1x per week is zat. meer tijd heb ik daar ook niet voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]niet dat soort sport.
[..]
[..]
Maar dat heb jij altijd toch?
Ik heb het hier gewoon een keer in de maand dat alles gewoon op z'n kop staat.
Uiteraard gewoon 2x per week schoonmaken verder..
Ja, heb ik altijdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]niet dat soort sport.
[..]
[..]
Maar dat heb jij altijd toch?
Ik heb het hier gewoon een keer in de maand dat alles gewoon op z'n kop staat.
Uiteraard gewoon 2x per week schoonmaken verder..
Ach er zijn genoeg idioten op de wereld die zoiets wel zouden posten op hun FBquote:
Is wel iets voor Wolvendagen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg idioten op de wereld die zoiets wel zouden posten op hun FB
Nah WD is gelukkig een stuk slimmer dan dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat is waarschijnlijk gewoon iemand die haar baby wil houden. Zou het met opzet niet liken om te kijken of ze bluft of niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg idioten op de wereld die zoiets wel zouden posten op hun FB
Maar blijft vrouw, die hebben altijd onderling gevecht tussen aandachthoeren en logisch nadenken... vaak wint het 1equote:Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah WD is gelukkig een stuk slimmer dan dat.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef BobbyB het volgende:
wat? ik heb t neit gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |