Echt verschrikkelijk die naam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vind Jayden wel meevallen. Beter dan die Hollandse namen.
Ik moet soms nog steeds lachen bij zoiets, terwijl ik er aan gewend benquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat klinkt echt kut inderdaad, hier voor de Dirk van den Broek staat al zolang ik me kan herinneren een doofstomme Marokkaanse man die geld verdient door winkelwagentjes weg te zetten en op mensen hun mandjes te letten en functioneert ook een beetje als bewakerJe hoort hem al van ver zo: OEW OEW OEW
Mijn naam is Australisch, je spreekt het Nederlands uit, maar hij is wel een beetje tokkie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier hoor je ook heel veel van die Amerikaanse namen.
Dean, Jay, Franklin, Macy, Shannon, allemaal kinderen van mijn collegas, ik heb daar niet zoveel mee.
Mijn dochters namen kunnen trouwens wel in het Engels, maar de uitspraak is gewoon Nederlands.
Raar trouwens Vas, om zo ineens doof te worden, weet je hoe het komt?
Vind het wel meevallen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn naam is Australisch, je spreekt het Nederlands uit, maar hij is wel een beetje tokkie.
mijn oudste heeft een gewone naam, de jongste vinden sommige mensen ook fout geloof ik. Ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn naam is Australisch, je spreekt het Nederlands uit, maar hij is wel een beetje tokkie.
Dat lijkt mij ook wel raar, snap het wel van je moeder, zou geloof ik ook op een gegeven moment stoppen, zeker als mn kind het er zo moeilijk mee had.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, veel onderzoeken gehad, zelfs ruggenmerg weggehaald terwijl ik niet onder narcose was, en dat weet ik nog als de dag van gister, heb alles bij elkaar gekrijst toenDus m'n ma besloot ermee te stoppen en het gewoon voor lief te nemen. Wil het wel graag weten tho want het is wel heel raar maarja, jammer dan
Wat is Chai in het hondoeras dan?quote:
Weet niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is Chai in het hondoeras dan?
Beth is wel mooi.
quote:
Dan wil ik graag de namen van jouw kinderen weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stukken beter dan Jayden in elk geval
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stukken beter dan Jayden in elk geval
Ja dat is waar maar ik gaf het ook duidelijk aan in m'n houding zei ze, moest wel een beetje lachen toen ik dat hoordequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel raar, snap het wel van je moeder, zou geloof ik ook op een gegeven moment stoppen, zeker als mn kind het er zo moeilijk mee had.
Zouden ze nu nog iets kunnen vinden als je weer aan de onderzoeken zou beginnen?
quote:
Classy hoor.quote:
Dan heb je pechquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dan wil ik graag de namen van jouw kinderen weten.
Duidelijk ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik gaf het ook duidelijk aan in m'n houding zei ze, moest wel een beetje lachen toen ik dat hoordeExpres foute antwoorden geven terwijl ik dondersgoed wist hoe iets moest etc. typisch ik. Maar nee heeft ook geen zin meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |