Misschien handig als je even meldt tegen welke problemen je aan loopt. Glazen bollen zijn nogal zeldzaam tegenwoordig.quote:Op maandag 17 september 2012 02:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Veel distro's krijg ik trouwens keurig geïnstalleerd vanaf een USB-stick behalve Arch-linux. Iemand hier ervaring mee? De Wiki van Arch biedt helaas geen soelaas.
Ja, die wilde ik als edit posten maar toen ging mijn internet platquote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef Daeron het volgende:
[..]
Misschien handig als je even meldt tegen welke problemen je aan loopt. Glazen bollen zijn nogal zeldzaam tegenwoordig.
Check ff playonlinuxquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb Ubuntu sinds kort op mijn laptop staan, aangezien ik door een probleem met mijn accu geen muis en toetsenboard meer kon gebruiken in mijn Windows. Echter wil ik nog steeds wel mijn GOG spellen spelen. Kan ik hiervoor beter Virtualbox of Wine gebruiken?
Geen swap op je SSD zettenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb Ubuntu sinds kort op mijn laptop staan, aangezien ik door een probleem met mijn accu geen muis en toetsenboard meer kon gebruiken in mijn Windows. Echter wil ik nog steeds wel mijn GOG spellen spelen. Kan ik hiervoor beter Virtualbox of Wine gebruiken?
Prima tipquote:
Betere tipquote:Of de swappines zo instellen dat het in de praktijk alleen maar word gebruikt voor hibernate![]()
Maar wel voor hibernate on disk volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 03:56 schreef devzero het volgende:
Voor suspend to ram heb je geen swap nodig
Vandaar de term "on disk"quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel voor hibernate on disk volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef PiRANiA het volgende:
Hoewel ik hibernate niet gebruik. Suspend wel.
1 2 3 4 | ~$ Display all 3768 possibilities? (y or n)Display all 3768 possibilities? (y or n) [enorme lijst] --More-- |
100 Hzquote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef NightH4wk het volgende:
Laatst m'n CPU als garp eens op 100Hz gezet (throttling though). Zoveel mogelijke opties overal.
Ik neem aan dat 'ie MHz bedoelt. Hoop ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:53 schreef Dale. het volgende:
[..]
100 Hzwtf wat ging ie doen? Kon je uberhaupt nog iets doen daarna?
Waarom vond je het een goed idee je CPU op 100Mhz te laten lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:09 schreef NightH4wk het volgende:
Boh, kan bijna met walvissen praten. Maar het was MHz idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |