Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere productquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...
Ja man, logische redenering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere product
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja man, logische redenering.
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijn
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?
Maar die zijn niet hip!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we het erop houden dat er producten zijn met een betere prijs-kwaliteitverhouding die zelfs meer kunnen.
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaals
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?
Haha troll toch succesfull.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?
IPhone is ook geen Gears natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef PierreTT het volgende:
Ik zei laatst tegen wat mensen dat ik de iPhone niet mooi vind qua design, dan krijg je pas rellen
Wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IPhone is ook geen Gears natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat?![]()
Maar ik meende het wel serieus, ik vind de iPhone niet het summum van design ofzo, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het ineens weer een troll, was ik even vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |