quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
CS was gisteren fantastisch Sold kon niet schieten en ik had alleen zo'n kut glock die ik niet kon inruilen
quote:
Ik ga toch zeker niet herladen met B mallertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
Je bent nog slechter met CS dan met Forzaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammen
Ja want lekker eerlijk om tegen een Aug te moeten knallen met een G18 en zelfs toen killde ik er nog een paarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
Kom BF3 no-life sessie 2.0quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ilovetechno.be/
I just jizzed
Yo on my wayquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom BF3 no-life sessie 2.0
Beetje prikken op die Ossestyle.
That's hot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Pixell het volgende:
Ik heb net een eend gevangen, ik denk ik zeg het even.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
X en B geswitchedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef dreamzk het volgende:
Wat is jullie controle lay out bij CS? Veels teveel opties om alles erop te zetten
Gefeliciteerd! volgende week ga ik beginnen met motorquote:
Kleine jongens worden groot, gefeliciteerd man!quote:
Gefeliciteerd, maar wel heel erg toevallig dat je hem nu opeens haalt Leerlingen mogen niet met tractor naar schoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |