Ja maar dat trekt mijn pc niet lieverd. Nouja misschien op de laagste settings maar dat is ook kut..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:11 schreef Bozz187 het volgende:
en voor ross
hoef je dus alleen nog maar operation arrowhead te kopen voor een 10tje, en dan kan je DayZ proberen
Productiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was een lange dag vandaag.
Volgens mij hebben we wel 9 uur BF3 gedaan en 2 uur fifa
'Sup sexpanther? Alles wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef dreamzk het volgende:
Cs is wel wennen op de console, de tering he. Had de trial gisteren daarom viel ik zomaar uitZo maar even kopen en premium voor BF3 binnen slepen.
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Sup sexpanther? Alles wel?
Zag dat je je weelderige manen hebt afgeschoren?
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef badboynova het volgende:
HELP ME POST SOME BOOBS, because i'm reading too much politiek nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lexquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergLange haren eraf gehaald ivm hitte en geen zin om elke dag mn haar daar te doen, besides kaal door het leven gaan is niet zo erg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FSMXI: I have a dream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Omg wat stelt nasa me teleurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Spitsnieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.space.com/1732(...)-song-broadcast.html
Geen speakers dus.
Space.com
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Bleef het maar op Marsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakers![]()
![]()
Dit iddquote:![]()
(zie nu ook pas die Nick SnitzelBeatz remix![]()
)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Seh brada, moet die nieuwe crib van jou snel even checken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LexMijn neger,het wordt heel snel tijd voor shotjes Stroh en peuken roken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |