SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie echt een ranzig plaatje van Jessie.Dat ze in haar bips wordt beblaft. Dit gaat me te fur.
gelijk op je pc opgeslagen zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie echt een ranzig plaatje van Jessie.Dat ze in haar bips wordt beblaft. Dit gaat me te fur.
Welnee. Zo streng zijn ze niet bij Tweakers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef diedjuh het volgende:
Haha, lach me kapot jullie krijgen nu wel een ban gok ik zo, niet?
Nee man, ze sturen je op vakantie, of dat zei die ene mod. Ik wil graag naar spanje, lekker warm!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef diedjuh het volgende:
een levenslange ban en waarschijnlijk een search warrant, zo debiel zijn ze wel op tweakersquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef diedjuh het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, ze sturen je op vakantie, of dat zei die ene mod. Ik wil graag naar spanje, lekker warm!
Waar gaat het over?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor de mensen die nog wakker zijn. Zometeen wordt mijn reportage voor de laatste keer herhaald op RTV-Noord Holland. Rond 00.35-00.40 zou hij moeten beginnen.
Over wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor de mensen die nog wakker zijn. Zometeen wordt mijn reportage voor de laatste keer herhaald op RTV-Noord Holland. Rond 00.35-00.40 zou hij moeten beginnen.
Jij op TV?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Tobi-wan het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, ze sturen je op vakantie, of dat zei die ene mod. Ik wil graag naar spanje, lekker warm!
aangezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zet hem aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Was een opdracht voor school, moest een "Noord-Hollands" onderwerp zijn. Gaat over een kerel die op zijn 50e bij IBM werd ontslagen en toen bier is gaan brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |