ja, uit kostenbesparende overweging zijn er zomers vaak flutschoenen.zover die te vinden zijn. lopen ze toch veel op slippers of blote voeten. ik zei toch dat het flutschoenen waren?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef mirannie het volgende:
Ja? Mochten ze wel op Vans lopen? Dat is wmb echt HET voorbeeld van schoenen die slecht voor je voeten zijn zo zonder voetbed en nul komma nul steun.
Ik ken het. (Nog) niet van mezelf, maar wel van mijn ouders. Ik moet zeggen als ik al die bedragen zie, ik stiekem toch wel blij ben dat wij dat allemaal maar voor eentje hoeven op te brengen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet t inmiddels en hou er rekening mee. geld sparen enzo. dan verlegt t de druk een beetje. en dan dus maand voor maand schoenen kopen.
ik vind t niet erg. Weet niet beter. Wij wonen goedkoop. Hadden wij in de randstad gewoond had het zo ook niet gekund. En dat zeg ik: wij laten er dingen voor. Geen tropische vakanties, niet zo vaak terrasjes en dat soort dingen. En nog wel 1000 andere dingen die wij allemaal niet 'kunnen'quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken het. (Nog) niet van mezelf, maar wel van mijn ouders. Ik moet zeggen als ik al die bedragen zie, ik stiekem toch wel blij ben dat wij dat allemaal maar voor eentje hoeven op te brengen.
Je doet een maand met 1 pak.luiers?!?!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Bleie het volgende:
Ik heb ook even gerekend, en wat gegokt. Volgens mij gaan er ongeveer 3 pakken kv doorheen in een maand nu, en ik heb Pietje verder op 10 euro eten per week gezet. Dat is een beetje gokken, maar lijkt me vrij realistisch.
Jongste (8 maanden):
KV: 19,50
Eten: 40
Luiers, billendoekjes: 10,35 (ook een beetje een gok, 1 pak luiers + 2 pakjes billendoekjes)
Kleding: 18,90
Totaal: 88,75
Oudste (3 jaar)
Eten: 100
Kleding: 34,95
Sparen: 25
Verjaardag: 150 (dat is wel inclusief alles: cadeau, traktatie, eten en drinken op het feestje)
Totaal: 309,95
Daarbij komt nog kdv, dat is voor de kinderen samen 375,90.
Alles bij elkaar dus 774,60 uitgegeven aan de kinderen deze maand. Dat is behoorlijk wat zeg. Nou hebben we die verjaardag natuurlijk niet zo vaak. Maar de jongste moet nog een winterjas, de oudste schoenen en nog wat andere kleren voor de winter.
Ah toe..doe eens?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan zal ik maar niet vertellen wat wij deze maand kwijt waren na een kleding- en schoenmaat groter.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als ik er twee had gehad, was het ook wel gelukt hoor.
Nu ga ik twijfelen, ik heb echt geen idee namelijk. Maar hij zit drie dagen in de week op het kdv, dus dat scheelt nogal. Maar als ik ga rekenen, kom ik op ongeveer 20-25 luiers per week, denk ik. Er zitten er 62 in een pak, dus nee, iets meer inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je doet een maand met 1 pak.luiers?!?!
Dat zal wel schelen ja. Wij moeten luiers meegeven naar het kdv en dan gaan er al twee pakken per maand doorheen (pampers, 30stuks) daarboven op dan nog de luiers voor thuisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef Bleie het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen, ik heb echt geen idee namelijk. Maar hij zit drie dagen in de week op het kdv, dus dat scheelt nogal. Maar als ik ga rekenen, kom ik op ongeveer 20-25 luiers per week, denk ik. Er zitten er 62 in een pak, dus nee, iets meer inderdaad.
Een kind maken is helemaal niet gratis in alle gevallen. Bedenk even hoeveel zwangerschapstesten, ovulatietesten, vitaminepillen en weet ik veel wat er gebruikt worden. En dan hebben we het nog niet eens over eventuele ziekenhuisbehandelingen die ook geld kosten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef computerprobleem het volgende:
Nou, het ligt eraan waar je het kind koopt.
In een Aziatisch land kun je het kind misschien gratis adopteren.
Maar er zijn mensen die kinderen verkopen voor een paar duizend euro. Maar dat moet je niet doen, want dat is slecht. Het is beter als het je eigen kinderen zijn. Maar die zijn dan gratis. Want je hebt geen geld nodig om kinderen te maken. Maar voedsel, kleren enzo kost wel allemaal geld.
om over je figuur, buikwand, huid en nachtrust nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Een kind maken is helemaal niet gratis in alle gevallen. Bedenk even hoeveel zwangerschapstesten, ovulatietesten, vitaminepillen en weet ik veel wat er gebruikt worden. En dan hebben we het nog niet eens over eventuele ziekenhuisbehandelingen die ook geld kosten.
En de zwangerschapskleren en alle kosten die komen kijken bij die ellendige hormonenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om over je figuur, buikwand, huid en nachtrust nog maar te zwijgen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
En de zwangerschapskleren en alle kosten die komen kijken bij die ellendige hormonen
Nah, daar kom ik verder nooit.Ik zal binnenkort wel een foto op Facebook zetten voor jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:33 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
staan er foto's in t kledingtopic?doe es? Lilah loopt er zo leuk bij <3
Ik ben het helemaal vergeten om het in de maand september bij te houdenzal het deze maand eens bij houden, de eerste 3 dagen zijn al geweest, maar er is niets bijzonders gekocht dus dat scheelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |