euh, Airmax mogen ze niet van mij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef PureEvil het volgende:
Ik zag onderlaatst nike's staan bij ons in de folder...50 euro ofzo? volwassen maat http://www.siemes.de/
Je zegt in een andere post dat je er andere dingen voor laat. Dus tja, als het echt moet en niet anders kan komen ze er ten koste van iets anders. Het zal uit de lengte of de breedte moeten komen, dat is toch altijd zo als je geen geldboom hebt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het alternatief was slecht( of niet) passende schoenen kopen. Ik betaal t liever ook niet. Maar jullie mogen met liefde schoenen kopen met mijn jongens hoor.ik ben benieuwd.
nou ja, inderdaad, als het alternatief is als een tokkie over straat te gaan dan koop ik liever nooit meer wat voor mijzelf om één paar schoenen voor mijn jongens te kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En daar komen de prioriteiten ;-).
Waarom geen airmax? Zijn die niet goed of mooi? *ik niet snap*quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, Airmax mogen ze niet van mij.net als een bontkraag aan hun jas.
De groepen die hier in dat soort schoenen over straat gaan wil ik niet dat mijn kinderen bij gerekend worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Waarom geen airmax? Zijn die niet goed of mooi? *ik niet snap*
Staan trouwens nog zat andere nike's op de site hoor
klote is 't! En iedereen heeft er altijd ideeen over. Ik heb zelfs nog overwogen om t gewoon niet op te schrijven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Pvoesss het volgende:
Heel herkenbaar, mijn oudste heeft echt enorm brede voeten![]()
En ik heb zelf hele dunne voetenIk ben altijd gigaveel geld kwijt voor ons.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Elefanten (schoenenreus verkoopt die toch?) is inderdaad een merk dat ik de eerste drie jaar voor mijn dochter kocht. 30 Euro per paar ongeveer en hele goede schoenen.
Vervelend dat ze zulke moeilijke voeten hebben, buuf. Dat is dan gewoon dikke pech.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Buuf, jij kent je zoons (voeten) het beste, toch? Als het voor jullie niet anders kan, dan kan het niet anders.
nou, zo voelt t niet hoor. Door naar goedkope winkels te verwijzen. Alsof ik dat niet weet dat die bestaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zeg, zeg, volgens mij heb ik ook heel begripvol gereageerd hoor.
hoe heten die dingen? Dunks ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef PureEvil het volgende:
ja ik ook? Maar goed, geen Airmax dus, ja dat kanhebben ze dan een soort van gympen van Nike oid? Ik probeer ff te bedenken welke schoenen ze dragen, nu ben ik nieuwsgierig
sorry
nadat jij concludeerde dat het een kwestie was van prioriteiten ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou ja, jij vroeg zelf waar ik die goedkope schoenen dan kocht.
Dat denk ik nogsteeds. Maar dat denk ik zonder verder oordeel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nadat jij concludeerde dat het een kwestie was van prioriteiten ja.
Oh dat zijn die hippe schoenen, daar loopt iedereen op volgens mij....quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe heten die dingen? Dunks ofzo?
ja, hij had vandezomer Vans. uit de uitverkoop. wat een rotkrengen zijn dat! het zijn net pantoffels. en dat is nu ook echt niks meer, met regen en kou enzo. Vandaar dat er ook nog wel wat druk zat op de nieuwe schoenen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Oh dat zijn die hippe schoenen, daar loopt iedereen op volgens mij....
Ik dacht dat die ook bestonden van een ander merk...Maar zal je vast wel geprobeerd hebben
Bij mn nichtje zijn 'Vans' nu helemaal hip......(ik vind ze niks aan, maar toe maar)
ik weet t inmiddels en hou er rekening mee. geld sparen enzo. dan verlegt t de druk een beetje. en dan dus maand voor maand schoenen kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
Luxepoes? Beetje overdreven, misschien?
Ik denk dat er genoeg gezinnen zijn waar ze geen andere dingen kunnen laten om schoenen van 120 euro te kunnen kopen. Helaas, want ik ben het met je eens dat schoenen heel belangrijk zijn, en als kinderen moeilijke voeten hebben, is fatsoenlijke schoenen wel belangrijk. Ik kan me echter wel voorstellen dat er in andere gezinnen helaas toch andere keuzes gemaakt moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |