t is niet helemaal eerlijk, want schoolgeld en schoolreisgeld enzo moet je officieel door 12 delen en schoenen hoeven (goddank) niet elke maand.dus dat bedrag maar door 6 gedeeld. Dan ziet het er al iets minder erg uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pffff, als ik dat zo lees buuf, wordt het voor mij onmogelijk twee grote kinderen te onderhouden![]()
.
Ik houd ze maar klein.
nee, da's per maand, en dan 10 afschrijvingen. Idioot hè?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die drumleskosten, is dat voor één mnd? Of ben je dan wel voor drie mnd klaar daarmee?
nee, alleen de oudste. Middelste in groep 8, jongste groep 6quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja precies. En zitten ze alldrie al op de middelbare school? nee toch?
nee. Want binnen die kosten zitten ook bier en wijn en schoonmaakmiddel, En kattenvoer enzo. Dus een globale slag in de lucht is dit. Wellicht dat jongste 70 euro opeet en oudste 130.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef PureEvil het volgende:
Ik maak morgen ff de rest van mn lijstje af trouwens!
Jij hebt de boodschappen gedeeld door 5?
Mja. Dat krijg je zodra ze dus boven schoenmaat 38 uitkomen. Danbetaal je 'volwassen' prijzen. Nu was het ook al 27 september toen wij op schoenenjacht gingen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind 120 euro voor schoenen voor de middelste ook wel erg veel geld eigenlijk
en dan moet je nog geluk hebben als de schoenen er zijn in de opruiming. Buiten dat is mijn middelste ook aan t puberen en (dus?) ook wel erg euh, smaakgevoelig. Die kan schoenen afwijzen vanwege een wit fliebertje aan de achterkant.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Troel het volgende:
Voor een beetje fatsoenlijke schoenen voor oudste hier (4 jaar) ben ik ook 80 euro kwijt als ik ze niet in de opruiming koop. En dan zit hij begin maat 30. Heerlijk van die smalle voetjes die niet in Scapinoschoentjes passen
Scapino, Bristol, Schoenenreus, Dolcis, van Haren is geen enkele optie voor ons. Al jaren niet. Ik kan alleen bij de speciaalzaak terecht helaas. Mijn jongens hebben écht heel smalle voeten en dan is het heel lastig schoenen vinden. Toen ze kleiner waren kocht ik Elefanten maar dat was toen nog een duur merk. Ik ben eigenlijk naar Nikes 'afgedaald' omdat die zo lekker goedkoop warenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hmmm, breedtemaat 2, liefst nikes en 11-jarig stoer..., daar ben ik niet zo in thuis. Maar nogmaals, jij neemt zijn verlangens heel serieus en hebt daar 120 euro voor over. Dan is dat toch prima.![]()
In onze situatie zou dat echt never nooit een optie zijn, en dus zullen mijn kinderen moeten proberen voor bv 50 euro zo dicht mogelijk bij hun ideale wensen zien te komen.En ik denk dat dat prima zou moeten lukken. Ik denk nu aan scapino, bristol, schoenenreus en een outlet hier in Eindhoven, enz, enz.
het alternatief was slecht( of niet) passende schoenen kopen. Ik betaal t liever ook niet. Maar jullie mogen met liefde schoenen kopen met mijn jongens hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat je wel een punt hebt, groofs. Als je je die 120 euro gewoonweg niet kunt veroorloven, komen die schoenen er niet. Wat niet kan, dat kan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |