Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werkenquote:
hipster was je toch al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
Leer ons Cee kennen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, over een paar maanden ben ik waarschijnlijk een volwaardige dramaqueen hipster. Tilburg doet dat met je.
En dadelijk pis je niet meer in een WC maar in een kruikquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Ohmygod je gaat zo gepest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
da's minder...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al veel te lang voorbij. Ik heb al fucking DRIE dagen moeten werken![]()
Ja ik weet het, :xquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet volwaardig. Ik heb de zwarte bril, de vinyl platen, maar ik heb nog geen instagram op mijn mobiel.
Komt goed, als ze je pesten dan gewoon bellen, komt tante Cee langs met een pollepel om die verrekte klippels mores te leren. Ik zal dan ook meteen je broodtrommeltje komen brengen.quote:
zonder twijfelquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Met zulke uitspraken hoor je in Amsterdam thuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Al ben ik bij voorbaat beter dan iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |