Ik heb Rutte werkelijk nog nooit een duidelijk antwoord horen geven op welke vraag dan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
Rutte ontwijkt het antwoord op de vraag.
oke, doeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eens met Samsom. Nederland is kut geworden. Ik richt me ook op Turkije
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
De PvdA is en blijft de partij van de Allochtoon, ook onder Samsom
Ah. Daar komt de islamitische aap uit de mouw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
SP gehalveerd na eerste debat![]()
Wat zou dat mooi en goed voor Nederland zijn
Ze ontwijken allemaal op vele vragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
Rutte ontwijkt het antwoord op de vraag.
Dat is meer Europa dat hoger op het programma staat en de islam daarom naar de achtergrond is gedrukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef nikk het volgende:
Wat een gelul. Die polarisatie is juist minder nu. Islam is uit. Europa is in.
quote:
'nuff said. Succes met het in het stront draaien van het land.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ah. Daar komt de islamitische aap uit de mouw.
Inderdaad. Maar ben bang dat hij het gaat worden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Hoeveel krijg je van Turkije dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En jij zonder je PvdA brilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En kijk nu eens zonder je rechtse bril?
En dan die zetels tussen Pechtold en Rutte verdelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
SP gehalveerd na eerste debat![]()
Wat zou dat mooi en goed voor Nederland zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Kan jij het zonder je linkse?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En kijk nu eens zonder je rechtse bril?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |