Alleen arko(alle ramen kunnen open), voorramen zijn elektrisch en achter met de zwengelquote:
Ik zal het eens navragen, auto is van mijn tantequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Kek karretje, zit alle onderhoudshistorie erbij, en is hij bij één of meerdere garages onderhouden?
Bedankt voor het bod, ik denk alleen dat er wel meer in zit als ik zo de prijzen online bekijk... vooralsnog hou ik de prijs op 2900quote:
1tje kan ook betekenen dat de plaat eens gejat/kwijtgeraakt is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:19 schreef Av- het volgende:
Aan de kentekenplaat te zien is er los van het parkeerdeukje nog eens schade mee gereden?
Ga dat even beter bekijken en zo ja, foto`s makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Zit er nou op de rechter portieren onder de strip ook een deuk?
Schipluiden (bij Den Haag/Delft), PM me maar voor meer gegevens!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:51 schreef dickiedik het volgende:
Waar op te halen / bezichtigen proef rijden etc?
Heb nog geen tijd gehad om het op de gevoelige plaat te zetten, maar er zitten idd lichte vervormingen.... Wel kan ik je verzekeren dat ze niet diep of scherp zijn (geen scheur of metaal te zien)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:34 schreef ColtZ40 het volgende:
2500 euro indien de schade op de portieren niet zo diep/scherp zijn.
Krijg zondag een kijker.. Probeer gewoon zo dicht mogelijk bij de reële vraagprijs tequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Wanneer kan ik hem komen halen dan?
Helemaal top!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |