Er zullen vast wel meer zijn die dat doen en dat zijn ze heus wel gewend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kan wel het geld los pinnen bij de ING kantoor en vervolgens met los geld naar de dealer ik denk dat hun daar ook niet blij mee zijn ik zelf ook niet.
Waarom niet? Zonder tan-code kan hij niets, en desnoods verander je gebruikersnaam en wachtwoord meteen zodra je thuis bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
En bij de dealer daar gaan internet bankieren zie ik ook niet zo zitten.
quote:Waarom moet de ING hier moeilijk over doen als ik een groot bedrag wil pinnen. Het moet gewoon kunnen het is mijn geld.
Het kan gebeuren ik denk dat de kans wel heel erg klein is en ze zeggen altijd nooit iets vooruit betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef FredvZ het volgende:
Als de kans zo groot is dat de dealer binnen 24u failliet kan gaan, dan zou ik sowieso geen zaken met die tent doen...
Tja, ING heeft daar een keuze in gemaakt, er zijn zowel voor als tegen het aan kunnen passen van de limiet (of dat nu hoger of lager is) argumenten te geven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef Breaker.Faker het volgende:
@cricket
Ik wil gewoon gaan pinnen daarvoor is die pas in het leven geroepen en niet internetbankieren.
Wat is het verschil voor de dealer als jij een groot bedrag opneemt bij een ING kantoor en het de dealer dan contant geeft of dat jij het in een keer opneemt via een automaat en het dan contant afgeeft aan de dealer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Over aantal weken kan ik mij nieuwe auto ophalen bij de dealer.
Ik heb een rekening bij de ING. Alleen kan ik ¤ 2.500 maximaal per dag pinnen.
Nu heb ik gevraagd bij de ING of ik meer kan pinnen dit is onmogelijk. De dealer heeft dit mij ook verteld. Ik kan wel het geld los pinnen bij de ING kantoor en vervolgens met los geld naar de dealer ik denk dat hun daar ook niet blij mee zijn ik zelf ook niet. Waarom moet de ING hier moeilijk over doen als ik een groot bedrag wil pinnen. Het moet gewoon kunnen het is mijn geld.
Ik heb wel een oplossing is internet bankieren de dag van te voren maar als de dealer failliet is heb ik niets. En bij de dealer daar gaan internet bankieren zie ik ook niet zo zitten.
Dit gedoe heeft mij besluiten om naar een andere bank te gaan.
Dus mij vraag is nu bij welke bank kan ik de pin limiet wijzigen ik weet dat de Rabobank dit heeft maar zijn er nog ook andere banken die dit doen?
Doorgaans hebben die dat ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:14 schreef MikeLowrey het volgende:
Of heeft de dealer een pinautomaat? Dan heb ik niets gezegd.![]()
Het probleem is dat ik dan met een groot bedrag rondloopt. En ik wil gewoon niet met een groot bedrag rondlopen je kan net zo goed worden overvallen dan ben je echt alles kwijt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:14 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor de dealer als jij een groot bedrag opneemt bij een ING kantoor en het de dealer dan contant geeft of dat jij het in een keer opneemt via een automaat en het dan contant afgeeft aan de dealer?
Of heeft de dealer een pinautomaat? Dan heb ik niets gezegd.![]()
Belastingtechnisch wel een leuke, de transactie moet iig wel gemeld wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef SLP_ het volgende:
Je zou ook het geld kunnen overboeken naar een goede vriend/familie die wel zijn/haar paslimiet kan verhogen. Vragen of diegene meegaat naar de dealer en dat diegene dan het bedrag pint.
Fantastische oplossingquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef SLP_ het volgende:
Je zou ook het geld kunnen overboeken naar een goede vriend/familie die wel zijn/haar paslimiet kan verhogen. Vragen of diegene meegaat naar de dealer en dat diegene dan het bedrag pint.
Alleen telt jouw veiligheid voor de ING kennelijk niet meer zodra je het pand uitbent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:41 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Belastingtechnisch wel een leuke, de transactie moet iig wel gemeld worden
Waarom niet het geld aan de balie halen? De ING heeft deze maatregel voor jouw veiligheid ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |