kom dan gelijk 5 euro inleggen met 9 manquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom dan gelijk 5 euro inleggen met 9 man
Klopt, de stem gaat tegenwoordig vaker naar de persoon dan waar ze voor staan. Maar Nederland heeft ook zoveel partijen dat het haast onmogelijk is om je goed in te lezen over elke optie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je ziet sowieso vaak als onderbouwing van stemmen op een partij zeggen dat 'hij zo een leuk babbeltje heeft' of iets in die trant. Zonde , maar niet tegen te houden
Je hoeft maar 1 telegraaf te kopen he, maar dat gaat al te verquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk liever 2 maanden non stop ajax tv dan dat ik 2 maanden de telegraf in huis heb
Oh die zit net rechts, dacht op de grens van linksquote:
26x5=130.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
Als je in 1x voor een half jaar betaald, 26x 5 eur, doe ik het al voor 120 euro
Als het je niets boeit moet je gewoon CDA stemmen die doen overal aan meequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Oh die zit net rechts, dacht op de grens van linkszo goed heb ik me al ingelezen dus
lees jonge dopkop, doe ik het al voor 120. 10 minder dus..quote:
kijk hem stoer willen doen! hij bedoelt dat we korting krijgen als we voor 6 maanden betalenquote:
langstudeerboetequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het je niets boeit moet je gewoon CDA stemmen die doen overal aan mee
Dopkop?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
lees jonge dopkop, doe ik het al voor 120. 10 minder dus..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het je niets boeit moet je gewoon CDA stemmen die doen overal aan mee
leuk hequote:
Ja man jaquote:
Leer je nog is wat he!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Avondjes waarin politiek besproken wordt hier
eensquote:
Ik ook, heb je daar iets tegenquote:
Ik laat hem door anderen inkoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |