SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
mag ik als 9e op de lijst? je weet zelf spits enzo.quote:
Als je over een paar jaar nog bent stem ik op je!quote:
Trek jij Rijst?quote:
Jij bent CAMquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mag ik als 9e op de lijst? je weet zelf spits enzo.
Tuurlijk. Wat is jouw standpunt tegenover de hedendaagse FIFA-cultuur? Waar zou je graag nog bezuinigingen zien?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mag ik als 9e op de lijst? je weet zelf spits enzo.
Beetje kortaf maar ik bedoel de economische immigrantenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
Dat je geen economische immigranten etc wil kan ik me nog voorstelen, maar geen vluchtelingen
Dus omdat ze in Turkije nogal krom bezig zijn moeten wij dat ook maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
In Nederland mag er naar hartelust gebouwd worden (moskeen) in turkije en andere moslim landen mogen naar hartelust kerken gebouwd worden? In die landen worden Christenen veracht. Een groep van die moslims is hier ook in Nederland en veracht ook het Christendom. Ik heb geen problemen met mensen die hun geloof belijden maar als je hier te gast bent en mensen niet respecteert om een ander geloof, spring dan maar voor een trein.
Nederland is veel te tolerant.
[..]
Trek jij Rijst?
vluchtelingen, vanwege vervolging om geloof, of oorlog mogen wel komen hoor?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
Dat je geen economische immigranten etc wil kan ik me nog voorstelen, maar geen vluchtelingen
Jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als de PVV iets minder extremistische ideeen had, kon Geert het nog ver schoppen
Waarom zeg je dan van nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
vluchtelingen, vanwege vervolging om geloof, of oorlog mogen wel komen hoor?
Het zijn nu allemaal 3de generaties, hoezo nog te gast? Verder hebben ze een NL paspoort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
In Nederland mag er naar hartelust gebouwd worden (moskeen) in turkije en andere moslim landen mogen naar hartelust kerken gebouwd worden? In die landen worden Christenen veracht. Een groep van die moslims is hier ook in Nederland en veracht ook het Christendom. Ik heb geen problemen met mensen die hun geloof belijden maar als je hier te gast bent en mensen niet respecteert om een ander geloof, spring dan maar voor een trein.
Nederland is veel te tolerant.
Ja, en niet alleen turkije maar ook iran, irak, marokko en nog heel veel meer. Waarom komen die mensen hierheen terwijl ze daar ook moslim kunnen zijn? Precies, ze willen hier profiteren van onze economie terwijl die steeds slechter wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus omdat ze in Turkije nogal krom bezig zijn moeten wij dat ook maar
Niet alleen een Nederlands paspoort..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het zijn nu allemaal 3de generaties, hoezo nog te gast? Verder hebben ze een NL paspoort.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van [ afbeelding ]
waar zeg ik het dan? of ja ik had het over buitenlanders, maar daar hoorde bij zonder reden, maar vluchtelingen zijn welkom in ons landje van mij kantquote:
Onze economie krimpt niet hoor....quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen turkije maar ook iran, irak, marokko en nog heel veel meer. Waarom komen die mensen hierheen terwijl ze daar ook moslim kunnen zijn? Precies, ze willen hier profiteren van onze economie terwijl die steeds slechter wordt.
Dat is het probleem, de gastarbeiders hadden hier niet moeten blijven. Nu is onze generatie de haas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het zijn nu allemaal 3de generaties, hoezo nog te gast? Verder hebben ze een NL paspoort.
investeren in verkopers die eerst vragen of mensen 5atb spelen en bij een ja het spel niet verkopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is jouw standpunt tegenover de hedendaagse FIFA-cultuur? Waar zou je graag nog bezuinigingen zien?
De groei van onze economie daalt, zo beter?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waar zeg ik het dan? of ja ik had het over buitenlanders, maar daar hoorde bij zonder reden, maar vluchtelingen zijn welkom in ons landje van mij kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |