Tandenfee is langsgeweestquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Is Samson naar de tandarts geweest, klinkt alsof hij een verdoving heeft gehad?
Heren! Heren!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Frits wil dolgraag op Karel van de Graaf lijken.
PvdA mensen hebben vaak de hogere toneelschool gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Ravvie het volgende:
Samson komt zowaar over als de meest redelijke van het stel
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tandenfee is langsgeweest
klapveequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een debielen in het publiek, stop gewoon met klappen en laat mij luisteren.
een opblaaskrokodilquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Paxcon het volgende:
verwijten verwijten
Zeg eens wat je zelf wil
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef MrBaas het volgende:
Samsom is de enige geschikte premier van die vier.
Niet naar mijn avatar kijken aub.
Och, genoeg economische hervormingen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte heeft het over hervormingen , als er iets is waar het conservatieve VVD niet aan wil.
ik zit nu ook klappend achter mijn pc hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
sommige mensen klappen ook echt voor alles en iedereen
Echte studenten doen dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
sommige mensen klappen ook echt voor alles en iedereen
Hij komt meer over als een student van het plaatselijke studentencorpsquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is wel iemand die ik als premier zie, lekker arrogant en geen knulletje zoals de overige 3.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wilder heeft van de amfetamine gesnoept.
Dat is de SP altijd, ongeacht wie er zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Merkie het volgende:
Roemer is inhoudelijk veruit het zwakst.
True.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is de SP altijd, ongeacht wie er zit
Zou het slimste zijn inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef danos het volgende:
Rutte moet Wilders gewoon Roemer laten slopen en de zetels mee naar huis nemen.
Het gaat om de afwijking van het midden, knuppelquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thuistribune is bijna constant 80+% negatief
SP stemmers zijn links en gaan eerder naar een links alternatief dan naar de VVD.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef danos het volgende:
Rutte moet Wilders gewoon Roemer laten slopen en de zetels mee naar huis nemen.
Tsja, dikke brabantse mongool..als je daarop stemt heb je echt een deathwish.quote:
Je moet andersom kijken. Des te verder onderaan je scherm, des te negatieverquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wilders is inhoudelijk ook niet erg sterk.
Beter dan Roemer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gewoon stil zijn. Dat is al de tactiek sinds de val van het kabinetquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
SP gaat NL voetbal verneuken dus daar stem ik sowieso op
Alsof dat stemvee van de SP kijkt naar dit debat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
Rutte geeft Roemer een lesje. Pijnlijk voor Emiel.
Ben benieuwd hoeveel stemmen hij gaat krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Wilders nieuwe premier wordt, puur om het feit om te kunnen zien hoe lachwekkend zijn periode gaat worden.
Wilders staat ten minste ergens voor en weet dat goed te verdedigen. Ongeacht of je het met hem eens bent of niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben er zo bang voor. Dat hij het oprecht gelooft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar zou Roemer zijn eigen bullshitverhaal geloven?
die zijn tomaten aan het etenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof dat stemvee van de SP kijkt naar dit debat.
Sterren Springen was gisteren. Wellicht is er nu ruimte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof dat stemvee van de SP kijkt naar dit debat.
Ik hoop dat ze dat gaan analyseren tussendoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wilders staat ten minste ergens voor en weet dat goed te verdedigen. Ongeacht of je het met hem eens bent of niet.
CDAquote:
Zolang je niet een grote uitgleider maakt, denk ik dat dit niet heel veel invloed heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Hoeveel invloed zou dit debat nou eigenlijk hebben op 12 september? Stel dat Roemer helemaal geslacht wordt, zou hem dat veel stemmen kosten?
Terwijl de geldpers in Duitsland staat zolang we in de euro blijvenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
Mooi dit. Echt genieten. Af en toe gewoon geldpers roepen, blijft vanzelf hangen.
Was hij niet van de CDA?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |