Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweekquote:
niet erg hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweek(Sorry dat ik jullie ermee verveel maar ik vind mijzelf gewoon erg interessant)
ik heb er 4 van rkcquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En onterecht ik bedenk mij net dat ik 3 RKC spelers heb
Ik heb Zoet en Sneijder. En Malkiquote:
Braber ook toch? maar genoeg hieroverquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zoet, martina, sneijder, chevalier
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braber ook toch? maar genoeg hieroverIk ga de tv ook eens aanzetten en mijn Premier League stream afzetten.
Gelukkig zie jij er geweldig uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Duits toch angstaanjagend lelijk.
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er geweldig uit.
Ja. Ik sta nu voor je raam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?
Kijk dan City-QPR. Spannendquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.
Wie gaat er morgen naar PSV kijken als Liverpool - Arsenal ook isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.
Oh, kan je ook even de doelpuntenmakers zeggen en in welke minuut ze scoren. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |