SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met afgaan als een gieter![]()
hooptequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.![]()
Ik ben ook nooit eens positief over PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd die PSV haat TTen GGMM doet er gewoon lekker aan mee
![]()
![]()
G E N I A A Lquote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
Deze klopt toch?quote:
Als net v Bommel geel pakt en jij als een randdebiel op 70 meter van je goal af een domme gele kaart pakt dan ben je gewoon een mongool.. Als je dit niet snapt is je moeder een dikke hoer.![]()
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd die PSV haat TTen GGMM doet er gewoon lekker aan mee
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Neehoor. Kijk maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:![]()
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
'Countervoetbal is saai.'
Verander dan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan kan het nog wel saai zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nou, dat is mooi voor Advocaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |