SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oh, jij zegt zeker ook niet dat Vormer beter is puur omdat ie bij feyenoord speelt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
Vormer slechter dan Strootman
Dat zeg je omdat strootman bij oranje zit.
JIj vindt De Jong zeker beter dan Clasie, ook alleen omdat hij bij ajax speeltquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, jij zegt zeker ook niet dat Vormer beter is puur omdat ie bij feyenoord speelt?.
Als spits wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj vindt De Jong zeker beter dan Clasie, ook alleen omdat hij bij ajax speelt
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj vindt De Jong zeker beter dan Clasie, ook alleen omdat hij bij ajax speelt
quote:
Nee want die staat bij de 2e of 1e paal.quote:
Ja want hij is nutteloos in de duelsquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want die staat bij de 2e of 1e paal.
-quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want hij is nutteloos in de duels.
Jawelquote:
5,5 en 6 nodigquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij precies genoeg kreeg.
3 landenlinks en 1 competitielink compenseren geen twee 2 dode links, met een Ghanees op LM zou hij wel 9 krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij precies genoeg kreeg.
Normale links compenseren niets, er zijn ook 3 links die niet normaal zijn maar nationaliteit (1.5)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dacht dat 4 normale links wel de 2 non-links zou compenseren
tel dan gewoon, hoor je gelijk te zien joh =[quote:
Wel voor jouquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat Futhead dit niet fixt..
Zou niet zo moeilijk zijn denk je zo
Ja, na 5 gele kaarten is hij geschorst, dan na 7 weer. gaat het dan zo verder, dus na 9, 11, 13, of begint het dan weer dat hij 5 kaarten mag pakken?quote:
Ja, onterecht en strootman wel terecht.quote:
Jaquote:
Kijk je via stream?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef StijnDa het volgende:
Lens grote kans, mooie soloHelaas net iets te kort.
Heeft iemand dat schema nog? Dan ga ik het eens uit m'n hoofd leren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tel dan gewoon, hoor je gelijk te zien joh =[
Leuk team verder
Ja hij hing er met 1 arm aan, met andere arm aan het net. Hij moest ietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Aha, oke.
Hahaha Tyton viel nadat hij ging hangen.
Heel makelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heeft iemand dat schema nog? Dan ga ik het eens uit m'n hoofd leren.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heeft iemand dat schema nog? Dan ga ik het eens uit m'n hoofd leren.
dat dus, het is echt heel simpel manquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heel makelijk
Club = 2,5
Nationaliteit = 1,5
Competitie = 1
Hopelijk komt Suk er in en scoort hij 3xquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Narsingh voor Matavz denk ik.
Edit: Had gelijk. Hopelijk scoort Lens even 3x Misschien dan SIF Lens als ST
Gaat toch niet gebeuren en er zijn betere silver ST.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk komt Suk er in en scoort hij 3x
Je wist niet of het met een T of D moest of welquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren en er zijn betere silver ST.
Misschien. Ik dacht met een D, maar laats zag ik het ergens met een T staan vandaar. En je weet hoe dat hier gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je wist niet of het met een T of D moest of wel? Dan maar gebeuren van gemaakt
Repostquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:56 schreef detennismaster het volgende:
Stoke fans: "He would've scored that, he would've scored thaaaat... Robin van Persie, he would've scored that"
Luciano kan daar niks aan doen manquote:
Jawel, zwak gekeept op een matig schotquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Luciano kan daar niks aan doen man
Haten op Theo Rijtsmaquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
Commentator denkt dat Mertens zich verstapte na 5 herhalingen.
Wie is dit eigenlijk, hij is echt slecht als commentator.
keurig in het hoekje hoor..quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, zwak gekeept op een matig schot
Slap rollertjequote:
descammmaster door ziet een scamquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo doen we het natuurlijk niet
Is niks mis mee toch als het al bij mij afgeschreven is en ik vraag om de coins. Jij bent gewoon triest bezig. Ik heb hier ook deals gehad met DutchSL wat allemaal vlekkeloos liep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
hoef je toch niet hier te posten zoiets ;p betekent niet gelijk dat hij scamt ofzo hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zielige actie om dit in het topic te posten. Je hebt toch een deal gemaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Geef hem anders een foto dat het is afgeschrevenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is niks mis mee toch als het al bij mij afgeschreven is en ik vraag om de coins. Jij bent gewoon triest bezig. Ik heb hier ook deals gehad met DutchSL wat allemaal vlekkeloos liep.
Ik had paar maanden terug ook gehandeld met DutchSL en daar was helemaal niks mis mee. Snap niet waarom die zo moeilijk doet. Triest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
Met Iwan, Rijst en Crook etc heb ik ook gewoon de coins gegeven voordat ik het geld had, fok futters niet vertrouwen
Ik vertrouw fokfutters wel. Maar hij zit hier niet echt vaak als bijv: Tim, Rijst, Toefjes, Gerben, DutchSL, Lindgren, Thorb, P4L, GJE, Wieisboos, Stijn, Kevin of VDM het waren had ik de coins wel direct gegeven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
Met Iwan, Rijst en Crook etc heb ik ook gewoon de coins gegeven voordat ik het geld had, fok futters niet vertrouwen
Ik doe niet moeilijk, we hebben afgesproken dat je je coins krijgt als ik het geld heb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug ook gehandeld met DutchSL en daar was helemaal niks mis mee. Snap niet waarom die zo moeilijk doet. Triest.
Ach maakt niet uit. DTM is soms een beetje raar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug ook gehandeld met DutchSL en daar was helemaal niks mis mee. Snap niet waarom die zo moeilijk doet. Triest.
Ik doe niet zielig, we hebben afgesproken dat je je coins krijgt als ik het geld heb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef kilozout het volgende:
[..]
Beetje zielige actie om dit in het topic te posten. Je hebt toch een deal gemaakt?
15, maar het gaat om het principequote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit. DTM is soms een beetje raar.
Nee oke dan snap ik het!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
15, maar het gaat om het principe
Je hebt mij niet opgenoemdquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
15, maar het gaat om het principe
Wat jullie er van vonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee oke dan snap ik het!
Waarom post je het trouwens hier
Ja maar stuur dat dan gewoon terug naar hemquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe niet zielig, we hebben afgesproken dat je je coins krijgt als ik het geld heb.
Dikke backfire tegenover jouquote:
1-3quote:
Kan gebeuren, die bal uit de kruising, als hij die niet had was het nog lastig voor PSV geworden.quote:
Ja, dat was misschien een beetje flauw indd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja maar stuur dat dan gewoon terug naar hemHoef je dat bericht toch niet gelijk voor te posten. Ook wel gehad dat mensen vast de coins wilden nadat ze overgemaakt hadden, maar dan stuur ik ookg ewoon dat zoals afgesproken ik liever wacht tot ik het geld heb.
post dat maar niet hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef KrAlex het volgende:
-
Zal voor jou weinig zeggen, maar toch.
jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu weet je wat we vinden dus geef je alsnog de coins ?!
Haal eens weg eikelquote:
Ja, maar deze had die ook gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, die bal uit de kruising, als hij die niet had was het nog lastig voor PSV geworden.
Edit die post eensquote:
Gast je gaat toch niet iemands bankgegevens op het internet plaatsen debiel!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als jij een PM post is het wel goed?
Is tegen de regels!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als jij een PM post is het wel goed?
Share!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef n0ir het volgende:
Zo, ik heb Kevin z'n bankrekening leeggetrokken, bedankt hè.
Hoogstens geld naartoe schrijvenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is al weg, maar was gewoon om aan te tonen. Alsof iemand er wat mee kan.
Hier heb je zeker een punt, maar jij begon wel hé.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast je gaat toch niet iemands bankgegevens op het internet plaatsen debiel!!!!!
Kent is de naam!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef n0ir het volgende:
Zo, ik heb Kevin z'n bankrekening leeggetrokken, bedankt hè.
Die PM bedoelde ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is al weg, maar was gewoon om aan te tonen. Alsof iemand er wat mee kan.
Voor Kunt toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
De K had natuurlijk wel voor Kevin kunnen staan!
Ik niet, ik twijfelde al door Allen etc!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie riepen er nou allemaal dat City een zekerheidje was tegen het matige Liverpool @2?
GVDquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie riepen er nou allemaal dat City een zekerheidje was tegen het matige Liverpool @2?
Ik had alleen de slechte tip van AZ tb Heerenveenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Muur slecht neergezet, maar wel erg fijne vrije trap natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Erg zonde en onnodig die fout. Voetballend oplossen is leuk maar als je van die mensen hebt die gewoon echt niet kunnen voetballen gaat het wel eens fout
Gewoon vakantie nog hier hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
Lekker huiswerk maken met de Radio.
Euphoria
Scholen horen sowieso pas in september te beginnen. Ongeschreven regelquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon vakantie nog hier hoor
Gaat niet opquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Scholen horen sowieso pas in september te beginnen. Ongeschreven regel
Ja, ik ben al een week aan de gangquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon vakantie nog hier hoor
Goed bezig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef Jonnsie het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#cj86KSPxbd2NZ
Heerlijk, speelt ontzettend goed!
Torres 5 op 2 en Suarez ook 3 op 2!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef poker4lifee het volgende:
krijg wel trek in een raketje door die shirts van Barca
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef poker4lifee het volgende:
krijg wel trek in een raketje door die shirts van Barca
Dan heb je nog niet met TOTY Benzema gespeeld zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:25 schreef DannyDeko het volgende:
Rooney is echtBeste ST waar ik ooit mee heb gespeeld.
Lulkoekquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:25 schreef DannyDeko het volgende:
Rooney is echtBeste ST waar ik ooit mee heb gespeeld.
Ik heb speelde gisteren even met iMOTM Gomez met een +10 kaart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:27 schreef StijnDa het volgende:
TOTY GomezHeeft alles wat een spits kan hebben.
Dat wil wel denk ik jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb speelde gisteren even met iMOTM Gomez met een +10 kaart.
7,50 voor 350k ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
Wil er iemand nog coins kopen toevallig?
Hand in hand zijn het ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zag ik Schaken nou net een kusje geven aan Immers?.
Jahwoor kom maar opquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt wel een business club hier!
Cr00kk potje fifa?
Nee, bazigquote:
Speel de demo nuquote:
Nee, denk het niet.quote:
Hmmm, kijken of ik nog meer blauw erin kan verwerken dan. Bedankt voor je opinie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Veel te weinig blauw.
Nehquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Veel te weinig blauw.
Ja, geen probleem, ik kan altijd wel mijn opinie laten doorschemeren aan de mensen die het nodig hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm, kijken of ik nog meer blauw erin kan verwerken dan. Bedankt voor je opinie.
Wat is het thema?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel super origineel.
Naldo heeft maar 0 chem gr.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel super origineel.
vrij origineel ja inderdaad dan!quote:
Helemaal omdat Basta de zus van heeft Alves gedaan op de avond dat Fellaini bij de kapper zat met Marcelo, toen Heskey naar de broer van Vargas ging om z'n 2e hands computer over te kopen, dankzij een tip van Keita.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
vrij origineel ja inderdaad dan!
ik kijk het nu ook, zijn nog niet bezig. Maar is dat niet fucking saai?quote:
Prima vermaak hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik kijk het nu ook, zijn nog niet bezig. Maar is dat niet fucking saai?
FNP maar aangezien die niet in de 2e kamer komen de piratenpartijquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Op wie gaan/zouden jullie stemmen dan?
Dieren of piraten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Headliner was Samson tegen Wildersquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
VVD, SP en PVDA zijn er toch niet? Of was dat laatst?
Niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
O, dan was het afgelopen week dat de grote partijen in de peiling er niet warenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Headliner was Samson tegen Wilders
Zijn er wel, bij de NOS laatst waren VVD (campagne nog niet begonnen maar wel dat artikel over 1000 euro voor iedereen), SP (roemer overkill) en PVV (wilders vakantie) er niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
VVD, SP en PVDA zijn er toch niet? Of was dat laatst?
Piratenpartij is een echte partij, misschien 1 zetel. Google het maar gewoon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:03 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn die piraten?
En zei die nou echt , over een klein uurtje bij u terug?
Ken je de website google al? Reuze makkelijk, kun je heel veel antwoorden op simpele vragen vindenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:03 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn die piraten?
En zei die nou echt , over een klein uurtje bij u terug?
Ik zal die site eens googlen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken je de website google al? Reuze makkelijk, kun je heel veel antwoorden op simpele vragen vinden
en dan zeggen ja sorry echt sorry maar tijden veranderen enzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Als je VVD stemt krijg je 1000 euro?
Mijn stem hebben ze
Tot nu toe lijkt het SP, maar moet me nog inlezen dus kan nog veranderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ja zou ik even doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken je de website google al? Reuze makkelijk, kun je heel veel antwoorden op simpele vragen vinden
Kunduz akkoord en prof spelers maar 1 jaar contract willen zequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dan zeggen ja sorry echt sorry maar tijden veranderen enzo
[..]
Tot nu toe lijkt het SP, maar moet me nog inlezen dus kan nog veranderen
Kunduz akkoord lekker vaagquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunduz akkoord en prof spelers maar 1 jaar contract willen zeTevens stimuleren ze uitkeringstrekkers (of daar komt het op neer)
Hoezo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Roemer aan de macht komt zijn we echt klaar
dat is wel onzin ja, moet me nog inlezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunduz akkoord en prof spelers maar 1 jaar contract willen zeTevens stimuleren ze uitkeringstrekkers (of daar komt het op neer)
ah de allesweterquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Roemer aan de macht komt zijn we echt klaar
Emile Roemer kreeg als wethouder van Financiën in Boxmeer zijn begroting niet rond. Daardoor werd de gemeente in 2004 onder preventief toezicht gesteld door de provincie Noord-Brabant.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Emile Roemer kreeg als wethouder van Financiën in Boxmeer zijn begroting niet rond. Daardoor werd de gemeente in 2004 onder preventief toezicht gesteld door de provincie Noord-Brabant.
Kunduz akkoord is een akkoord van VVD, D66, GroenLinks, CDA en ChristenUnie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef marcie216 het volgende:
Welke partij wil dat kundaz akkoord?
En de piratenpartij komen gewoon op voor de privacy?
Sowieso linkse partijenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is wel onzin ja, moet me nog inlezenMaar er zijn belangrijkere zaken.
en @uitkeringstrekkers, nee daar komt het niet op neer lol
[..]
ah de allesweter
Daar ga ik dus niet op stemmenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kunduz akkoord is een akkoord van VVD, D66, GroenLinks, CDA en ChristenUnie.
Zijn slechts punten die als basis dienen, meeste willen zich er toch niet aan houden.
Hij hoeft ook geen minister van Financien te worden...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Emile Roemer kreeg als wethouder van Financiën in Boxmeer zijn begroting niet rond. Daardoor werd de gemeente in 2004 onder preventief toezicht gesteld door de provincie Noord-Brabant.
Als hij 'niet eens' een gemeente kan runnen, gaat een land nog aardig wat belovenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]nu heeft hij goede mensen om zich heen hoor, ook op financieel gebied
Jij kan beter googlen dan Marciequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slim.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat je ook niet mag stemmen.
Daar kan je mooi google voor gebruik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef marcie216 het volgende:
iemand linkje van dat stemwijzer gedoe? ben benieuwd wat er bij mij uitkomt
Het echte werk wordt ook gewoon gedaan door de ambtenaren die toch wel blijven zitten...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:12 schreef pascal08 het volgende:
Roemer, Rutte, Wilders, Buma, zeg nou eerlijk, die mensen hebben er toch de ballen verstand van. Laat het echte werk gewoon over aan mensen die de juiste opleiding hebben gevolgd. Ik word altijd zo moe van dat getouwtrek en het levert gewoon geen ruk op, wie er ook aan de macht is.
Heb het direct copy en pasted ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij kan beter googlen dan Marcie![]()
Het beste zou zijn dat we of links, of rechtsaf gaan. Maar dat formeren, waarbij iedereen water bij de wijn moet doen zorgt ervoor dat er juist op alle vlakken net niet genoeg gebeurt.
Dat is een beetje mijn probleem met Roemer. Lijkt me echt niet intelligent genoegquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:12 schreef pascal08 het volgende:
Roemer, Rutte, Wilders, Buma, zeg nou eerlijk, die mensen hebben er toch de ballen verstand van. Laat het echte werk gewoon over aan mensen die de juiste opleiding hebben gevolgd. Ik word altijd zo moe van dat getouwtrek en het levert gewoon geen ruk op, wie er ook aan de macht is.
Denk je? Waarom moeten wij dan stemmen op die lui?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het echte werk wordt ook gewoon gedaan door de ambtenaren die toch wel blijven zitten...
Liberaal en socialistisch kan echt wel samen. Niet met die extremen maar het kan prima.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het direct copy en pasted ja.
Ze waren laatst bezig om SP en VVD geforceerd samen te laten werken, maar liberaal en socialistisch gaat heul niet werken
Omdat die mensen wel te horen moeten krijgen wat ze moeten doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk je? Waarom moeten wij dan stemmen op die lui?
Ja, combo tussen sociaaldemocraten en liberalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liberaal en socialistisch kan echt wel samen. Niet met die extremen maar het kan prima.
Paars plus, weleens van gehoord?
Je hoeft heus niet heel intelligent te zijn om zo'n grote functie te vervullen, je moet echter wel voldoende kennis hebben van de taken die je uitvoert. Oh ja, en dan heb je ook nog de Balkenende-norm...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn probleem met Roemer. Lijkt me echt niet intelligent genoegMaar dat ziet hij zelf ook wel in. Gewoon zorgen dat hij goede mensen om zich heen heeft wat zijn taak een stuk makkelijker zal maken.
Dus het kan samen, oke.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, combo tussen sociaaldemocraten en liberalen
In theorie, maar in de praktijk gaat dat nog wel weer wat worden.quote:
Ik zie weinig andere opties voorlopig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In theorie, maar in de praktijk gaat dat nog wel weer wat worden.
Jij bent geweldig hahaahquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom mogen er geen moskeeën meer gebouwd worden van je?
Iedereen waarvan ik weet die die kieswijzers heeft gedaan heeft die 2 partijen als hoogste. Ik ookquote:
Heb je er zoveel last van??quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij bent geweldig hahaah
Zijn er al genoeg!
Nee want als er genoeg zijn dan zouden ze sowieso niet gebouwd hoeven worden...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij bent geweldig hahaah
Zijn er al genoeg!
Ik had ook PVV op 1quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Iedereen waarvan ik weet die die kieswijzers heeft gedaan heeft die 2 partijen als hoogste. Ik ook
Nee, dat zeg ik ook nergens?quote:
Ik niet, maar ik kan hem wel zo invullen dat ik dat zou krijgen, niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Iedereen waarvan ik weet die die kieswijzers heeft gedaan heeft die 2 partijen als hoogste. Ik ook
RTquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat er ook niet meer hoeven te komen. Ik vind ook dat er een stop moet komen op vluchtelingen naar ons land.
Nee, ik weet prima dat ik het niet op links hebquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
als jullie wat ouder en hopelijk minder kortzichtig worden verandert dat allemaal nog wel
Of op dingen als de JSF. Ipv mij 3000 euro extra te laten betalen dit jaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook nergens?
Maar er zijn er al genoeg, en als we dan toch moeten bezuinigen, doe daar maar op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |