Je kunt wel wat meer uitdaging gebruiken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik zou zo op de taxi kunnenhahaha
maar alle straten kennen... neeeeeej.. verre van... maar woon hier nu 11 jaar.. en kan wel zo'n beetje aan de stijl herkennen in welke wijk het ongeveer moet zijn......
ben alleen niet vaak genoeg online... dus soms moeten ze een aantal dagen wachten voordat ik een nieuwe foto plaats of de puntjes uitdeel
quote:
Ik ben flexpostbode geweest. Dus ik heb door heel Den Haag rondgelopen, ook de achteraf steegjes in Scheveningen bijvoorbeeld, waar je zelfs als taxichaffeur nooit zal komen. Ik herken bijna altijd de wijk wel, de straat zelf minder vaak. Maar ik Google wel vaak als check of ik het goed heb in tegenstelling tot het zoeken van de straat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik zou zo op de taxi kunnenhahaha
maar alle straten kennen... neeeeeej.. verre van... maar woon hier nu 11 jaar.. en kan wel zo'n beetje aan de stijl herkennen in welke wijk het ongeveer moet zijn......
ben alleen niet vaak genoeg online... dus soms moeten ze een aantal dagen wachten voordat ik een nieuwe foto plaats of de puntjes uitdeel
Ik weet ook wel plekjes die nooit op Google Maps zal vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Moet je het antwoord echt uit je hoofd weten of mag je ook Googlen?
Funda is ook een goeie bron, of oude topicsquote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, foto vanaf mobiel lukt niet. Morgen dan maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MissMSX op 01-10-2012 19:05:08 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Krijg je van mij een troostpuntquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef soapie het volgende:
Mijn oude straatje, herken m gelijk maar helaas was maringo me voor....
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen.... Boegstraat....
Deed wel even denken aan de Hanneman.... maar de huizen zonder voortuin moest voor mijn gevoel wel Scheveningen zijn. En ben hier weleens doorheen gelopen tijdens pauze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |