Ik blijf ook altijd een beetje uit de buurt zodra we de 295 posts zijn gepasseerdquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef H-D het volgende:
Ik was helemaal in paniek toen ik zag dat ik de laatste post haddus ik nam maar één van de allereerste arresten die me te binnen schoot.
Haha nou opzich ken ik best wel veel arresten alleen het is wel allemaal civielrechtelijk/notarieelquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd een beetje uit de buurt zodra we de 295 posts zijn gepasseerd![]()
Ik had wel een arrest gehad: Goudse Bouwmeester.
Daar ken ik er ook maar zo weinig vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Maharbal het volgende:
Er komen te weinig fiscale arresten voorbij!
Heb je wat leuks, dat ook een fiscale leek aanspreekt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Maharbal het volgende:
Er komen te weinig fiscale arresten voorbij!
Een klassieker onder de fiscale studenten: Het Cessna-arrest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je wat leuks, dat ook een fiscale leek aanspreekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een klassieker onder de fiscale studenten: Het Cessna-arrest.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even lezen
In dat kader is die uitspraak mbt een van de broertjes van Bram ook wel leuk. Die met dat exorbitante wagenpark.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een (indirecte) voorloper daarvan is het "Jaguar-arrest"
Ik had het al in hun verkiezingsplannen gelezen. Wat een idioten, snappen die mensen niet dat die bedrijven meteen weg zijn als ze dat gaan invoeren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dat kader is die uitspraak mbt een van de broertjes van Bram ook wel leuk. Die met dat exorbitante wagenpark.
Verder:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)and-afschaffen-.html
Zie je wel dat ik een visionair ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het al in hun verkiezingsplannen gelezen. Wat een idioten, snappen die mensen niet dat die bedrijven meteen weg zijn als ze dat gaan invoeren?
O, en krijg jij toch je zin met je CFC wetgeving?
Ik heb werkelijk waar geen idee. Waar waren we gebleven? O ja, hoe was het bier?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik een visionair ben.
Had ik al je dm's beantwoord?
1279 reacties op nujij... ik durf niet eens te kijken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dat kader is die uitspraak mbt een van de broertjes van Bram ook wel leuk. Die met dat exorbitante wagenpark.
Verder:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)and-afschaffen-.html
Goed. Was nog best druk ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Waar waren we gebleven? O ja, hoe was het bier?
Ik heb woensdag m'n eigen afscheidsborrel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef eriksd het volgende:
Ach joh, zelfs onder de PvdA ging dat vrolijk verder. Dit is echt pure retoriek waar je niet bang voor hoeft te zijn.
[..]
Goed. Was nog best druk ook.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb woensdag m'n eigen afscheidsborrel.
Ik ben met de auto.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb woensdag m'n eigen afscheidsborrel.
Ik ben met de auto.
Maar...ik woon er dan...en ik kan best kokenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eenmaal op de zuidas wel langs alle eetgelegenheden gaan hé.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar...ik woon er dan...en ik kan best koken
Zit te twijfelen of ik toch niet met de bus moet gaan...quote:
Ik heb het helemaal nog niet gezien, weet alleen het adres en welk gebouw het is (en hoe duur die achterlijke dingen zijn). Zaterdag ga ik ernaartoe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoe ziet dat appartement er eigenlijk uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een klassieker onder de fiscale studenten: Het Cessna-arrest.Ja die ken ik nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op een of andere manier denk ik nooit meteen aan fiscale arresten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |