SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
edit: faalquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan er helemaal niemand spelen.
50% kansquote:
Haha PSNquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen demo van CS:GO als je geen PS Plus lid bent
CS:GO is toch sowieso nog niet op PS3?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon kopen die game.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel voor mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CS:GO is toch sowieso nog niet op PS3?
Eerst zo een kaart halenquote:
Mijn opa kwam naar mijn huis, dus ik moest even naar beneden om te groeten, maar ik dacht van laat ik dan maar gewoon uit de game gaanquote:
Jawel. Nordfeldt, Gouweleeuw, De Roon, Kums, Djuricic en misschien Finn kunnen dit niveau echt wel aan. Normaal gesproken speelt Zomer, dat is gewoon een solide verdediger. De backs zijn matig tot redelijk. Het middenveld, als Djuricic daar speelt is ook prima. De aanval is momenteel wat spaak loopt. Buitenspelers zijn te jong/naief en we hebben vandaag voor het eerst weer met een spits gespeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan er helemaal niemand spelen.
staat cs in de eu store nu? Of dat nog niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo, Sleeping Dogs eens proberen
Nope, a.s woensdag geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat cs in de eu store nu? Of dat nog niet?
www.livescore.comquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie scoorde er bij Feyenoord? ik was douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |