Dan had ik wel gezegd: Ze spelen altijd bagger in Europa maar dat zei ik niet of wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je deed net als of SCH in Nederland altijd leuk speelt en Europees altijd slecht. Onzin.
En zeker niet bij gelijke stand...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:20 schreef Mandéra het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen voor het laatste fluitsignaal al vertrekken, een wedstrijd duurt 90 minuten + extra tijd!
nou nou puntjes sprokkelen lekker hoorquote:
Zodat ze snel bij de auto zijn en snel weg kunnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:20 schreef Mandéra het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen voor het laatste fluitsignaal al vertrekken, een wedstrijd duurt 90 minuten + extra tijd!
Moeilijke keuze idd. Welke ik moet gaan kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Heracles - Feyenoord of Nec - Twente.
Zeg het maar jongens.
heracles feyenoord daar zit zoveel meer inquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Zeg het maar jongens.
Ik ga nec zien winnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Zeg het maar jongens.
Bij NEC speelt platje, het fenomeen Jack.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Zeg het maar jongens.
Tja als het iets meer meezit pakt hij gewoon 6 punten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nou nou puntjes sprokkelen lekker hoor
Nou prima, dan blijf ik Heracles kijken. Mocht Feyenoord voorkomen kan ik altijd nog schakelen. Successupporter als ik ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |