Geeft niet, we maken allemaal fouten, die zijn er om te leren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve van uit dat zo'n geintje na 2 weken wel een keer uitgemolken was en interpreteerde de opmerking als serieus. Maar daar het de quote van een jood was had ik beter moeten weten.
Sorry
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaat Heerenveen nog scoren tegen 10 man?
die hebben inderdaad humorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve van uit dat zo'n geintje na 2 weken wel een keer uitgemolken was en interpreteerde de opmerking als serieus. Maar daar het de quote van een jood was had ik beter moeten weten.
Sorry
donderdag weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaat Heerenveen nog scoren tegen 10 man?
Na 1 wedstrijdje Europeesquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap het niet hoor
Heerenveen speelt best leuk in NL maar europees was het zware tyfusbagger
AZ presteert heel behoorlijk ja, thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah, je bent geen fan van AZ.
Het klopt toch wat ik zeg of niet dan
Lekker inhoudelijk weer
Was het tyfusbagger ja of nee?quote:
Denk dat daar wel het grootste vermaak is ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:17 schreef Saind het volgende:
Misschien dat ik Heracles wel ga kijken, gewoon vanwege dat kutveld
Ajax publiek he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-0 en 2 minuten en dan het stadion al verlaten
zelfbedachtquote:
Je deed net als of SCH in Nederland altijd leuk speelt en Europees altijd slecht. Onzin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het tyfusbagger ja of nee?
Kan je zeggen: Jaaaa maar 1 westrijd maar het was toch slecht vorige week
Idd. Klap dan nog een keer flink om je ploeg aan te moedigen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-0 en 2 minuten en dan het stadion al verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |