Willems ook afgelopen seizoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens?Maar wat heeft de scouting voor zin als je er niets mee doet? De enige die ze dit seizoen gescout hebben is die Zanka toch? Ben je mooi mee, Bouma speelt hem uit de basis.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Wilskracht het volgende:
rood je kon het al merken aan het denken van Makkelie
Tannane vind ik beter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Die Valpoort vind ik wel wat hebben, sterke jongen en balvast.
Die gaat dit jaar nog wel belangrijk worden voor Heerenveen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, ze lopen niet van het veld af!
Hoezo? Als er iemand reëel is, dan is het Verbeek wel. Die heeft allang beoordeeld dat het ook gewoon terecht rood is.quote:
Heeft in PSV opleiding gezeten.quote:
Waarom zouden ze van het veld lopen???quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En bij Ajax en nog tal van clubs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft in PSV opleiding gezeten.
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Utrecht en Ajax ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Omdat deze fokkers denken dat deze grap na 12300213 keer nog steeds leuk is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van het veld lopen???
is ie ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Omdat deze fokkers denken dat deze grap na 12300213 keer nog steeds leuk is.
Oh god. De joodjes zijn nog steeds verbolgen over het feit dat az terecht van het veld afliep na die actie van die josti?quote:
Je maakt je wel druk om een grapje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh god. De joodjes zijn nog steeds verbolgen over het feit dat az terecht van het veld afliep na die actie van die josti?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef GGMM het volgende:
AZ-publiek klapt nog eens flink om hun team aan te moedigen. Dat zal die spelers goed doen.
ook weggestuurd bij verschillende opleidingen, typisch probleemmarokkaantjequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Tannane is ook wel een leuke speler maar lijkt me veel te labiel. Denk niet dat die doorbreekt.
1. Ben voor Feyenoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh god. De joodjes zijn nog steeds verbolgen over het feit dat az terecht van het veld afliep na die actie van die josti?
Als 4 mensen hem maken en je hem al 100 keer gehoord hebt, tsja. Beetje sneu is het allemaal.quote:
Welke voetballer een klappertjes-fetish heeft zou direct bij AZ moeten tekenen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef GGMM het volgende:
AZ-publiek klapt nog eens flink om hun team aan te moedigen. Dat zal die spelers goed doen.
Ja, dan zou ik ook boos worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Als 4 mensen hem maken en je hem al 100 keer gehoord hebt, tsja. Beetje sneu is het allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |