ik zie nog kansen tegen Molde voor H'veenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Als Van la Parra nou kon voetballen had SC Heerenveen al ruim voorgestaan.
Komt ook wel goed uit als AZ wat punten laat liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Pedroso het volgende:
Gun v. Basten wel de overwinning. Geeft wat rust in de tent en hij kan zich weer een nederlaag volgende week permitteren.
Dan kun je écht de scouting van PSV wel opdoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Die Viergever kopen, hopelijk ziet Brands het
kost geldquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat is toch geen aanvaller?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
misschien kunnen ze de lucht boven het stadion nog verkopen woehahaquote:
Nee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je écht de scouting van PSV wel opdoeken.
de scouting is behoorlijk actief in spangenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je écht de scouting van PSV wel opdoeken.
Wat heeft een scoutingsapparaat voor zin als je alleen maar spelers haalt waarvan iedereen die studio sport om 7 uur op zondag kijkt kan zien dat dat een goede speler is?quote:
Dat moet ik ze nageven, doen ze wel goed. Heel triest wel, maar goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
de scouting is behoorlijk actief in spangen
Dus jij vind Strootman een goede speler?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft een scoutingsapparaat voor zin als je alleen maar spelers haalt waarvan iedereen die studio sport om 7 uur op zondag kijkt kan zien dat dat een goede speler is?
Die hebben ze voor veel meer later pas van Utrecht gekocht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij vind Strootman een goede speler?
Dat is dikke bullshit, als Djuricic dit seizoen 20x scoort en 20 assists maakt, geen poging doen om hem te halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft een scoutingsapparaat voor zin als je alleen maar spelers haalt waarvan iedereen die studio sport om 7 uur op zondag kijkt kan zien dat dat een goede speler is?
[..]
Dat moet ik ze nageven, doen ze wel goed. Heel triest wel, maar goed.
Clasie is in potentie beter dan Strootman - voorlopig wint Butthead het van Clasie ..quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ze voor veel meer later pas van Utrecht gekocht.Dus die telt niet mee. Maar ik vind Strootman helemaal geen heel verkeerde speler hoor, maar Clasie vind ik beter.
Vooral blijven doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dikke bullshit, als Djuricic dit seizoen 20x scoort en 20 assists maakt, geen poging doen om hem te halen?
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dikke bullshit, als Djuricic dit seizoen 20x scoort en 20 assists maakt, geen poging doen om hem te halen?
nee waarschijnlijk niet nee, zo maak je een club kapotquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb liever Nederlanders, maar dan kan je beter je scouting opdoeken iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens?Maar wat heeft de scouting voor zin als je er niets mee doet? De enige die ze dit seizoen gescout hebben is die Zanka toch? Ben je mooi mee, Bouma speelt hem uit de basis.
gijp vind strootman goed, dus dan is dat zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Clasie is in potentie beter dan Strootman - voorlopig wint Butthead het van Clasie ..
vriendin van Gijp gezien? smaken verschillenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
gijp vind strootman goed, dus dan is dat zo
Leuke wedstrijd dit hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Dos37 het volgende:
We hebben geluk vandaag, geen wedstrijd kan slechter zijn dan deze.
Heeft Gijp een vriendin? Of heb je het over de zus van Hans Kraaij Jr?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
vriendin van Gijp gezien? smaken verschillen
Ik vind het een prima wedstrijd anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Dos37 het volgende:
ssst, dat vind Hans Kraaij Jr niet zo fijn ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft Gijp een vriendin? Of heb je het over de zus van Hans Kraaij Jr?
vast weer een intikkertje van die Altidorequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef Doublepain het volgende:
AZ scoort toch door een lullige doelpuntje
wat is hier nou erg aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Dos37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |