SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Bron?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd Heracles wordt afgelast.![]()
Dat is helemaal kut índerdaadquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dikke duim dus, ok. Ik wacht liever op het oordeel van de scheidsrechterquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet. Veld is echt waardeloos, ziet er niet uit. De bal rolt niet eens.![]()
![]()
Terechte uitslagquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:47 schreef Paul het volgende:
Ff kijken, heb de hele nacht gehuild weet je datom Utrecht
![]()
Dan krijg je nog een hoop slapeloze nachten dit seizoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:47 schreef Paul het volgende:
Ff kijken, heb de hele nacht gehuild weet je datom Utrecht
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alleen tegen Ajax niet waarschijnlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een hoop slapeloze nachten dit seizoen.
.....Kennedy![]()
Alles is erg boehoeeeeeeeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was erger voor jou? Dat Zwolle "gewoon" mee kwam, of dat Utrecht zo verzaakte?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Stond haar wel leuk imoquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf die vrouw deed een boerka om. Zomaar!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen in Almelo :
[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ondertussen in Almelo :
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo'n pakketje dat je mag uitpakken![]()
![]()
Ondertussen in Almelo :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ondertussen in Almelo :
[ afbeelding ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Doet me denken aan Wijnaldum bij Feyenoord toendertijd, ging ook altijd met het hoofd naar beneden aan de hobbel.![]()
NAC was dan ook wel een tegenstander van formaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Kutwedstrijd, dus nogmaals genieten
[ afbeelding ]![]()
Zo moet het iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ].
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met die verdediging, moeten ze in A'dam blij zijn met elk punt dat ze kunnen krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NAC was dan ook wel een tegenstander van formaat.![]()
![]()
Verandert niks aan het feit dat dit een schoonheid van een goal is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NAC was dan ook wel een tegenstander van formaat......Kennedy![]()
Wat een aanvalquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ajaaaaaaaaaax ajax is okeeeeeeeee A J A X de rest die doet ons niets!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Aanval vind ik mooier dan het doelpuntquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat dit een schoonheid van een goal is.![]()
![]()
Als dat goed verdient!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Paul het volgende:
Kan wel een webloggie maken van die ajaxgoal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |