was dah? en nee, ik zit zo weer on de trein naar de eeuwige jachtvelden bouwput die rotterdam heet.quote:
de hout is een cultuurpark, hier worden festivals en andere evenementen gehouden. vanmiddag is er een festival. succes in de treinquote:Op zondag 9 september 2012 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
was dah? en nee, ik zit zo weer on de trein naar de eeuwige jachtvelden bouwput die rotterdam heet.
rotterdam in het algemeenquote:Op zondag 9 september 2012 15:51 schreef DJMO het volgende:
rotterdam centraal en de ns
![]()
wat een ongelofelijke ongeorganoseerde pest bende daar zeg .
Ik ging ook niet. Bootje varen in eilandspolder en uit eten in de Rijp met mn vrijwilligerswerkquote:
drank of zon? of een combinatie?quote:Op maandag 10 september 2012 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ging ook niet. Bootje varen in eilandspolder en uit eten in de Rijp met mn vrijwilligerswerkEn mn gezicht is flink rood geworden door gisteren, whehehe
Zonquote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
drank of zon? of een combinatie?
geen zonnebank in de winter?quote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zonzeker 2 uur lang in de zon op het water met mijn witte huid
Nou ja, nog even en ik heb een zomers kleurtje voor de winter begint
zonvakantie in de herfstquote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
geen zonnebank in de winter?
dat kan ookquote:
Heb je ze al geproefdquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
nom nom nom nom. chocolate chip cookies van Lovely zijn lekker
niet compleet? wat mis je dan?quote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ze al geproefd
En uhmhet bureau is niet compleet
zijn ze al op?quote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet compleet? wat mis je dan?
ze zijn al op
Hoe kan je dat over het hoofd zienquote:Op zondag 16 september 2012 17:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga even kijken voor het bureaublad
ik had zelf 1 koekje gehad en de dames hadden de rest.
je mag ze komen slaanquote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn koekjes op te kanen
mij ook voor het missen van het bureaubladquote:
Jazeker.quote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn koekjes op te kanen
buk maarquote:Op zondag 16 september 2012 17:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij ook voor het missen van het bureaublad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |