SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 0% gewijzigd door pascal08 op 26-08-2012 00:36:12 ]
Wel bijna geen goldmatches waar het niveau wat hoger ligt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 1 overwinning en dan heb ik er 1000. Ik heb nu 301 losses, dat hadden er veel minder kunnen zijn maar ik heb ook een aantal disconnects gehad.
Die vind ik ook slecht hoorquote:
Bullshitquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel bijna geen goldmatches waar het niveau wat hoger ligt.![]()
![]()
Nee, bij de bronze win 9 op de 10 wedstrijden. Bij Silvers 7 op de 10. Golds 5/6 op de 10quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef pascal08 het volgende:
What the fuck man. Ik loop naar beneden om alle lichten uit te doen en de deur op slot te doen. Ik wil weer terug naar boven lopen, maar ik zie dat ik de gordijnen nog ben vergeten dicht te doen. Ik pak het gordijn vast en ineens: BAM!!!! Ik werd gewoon helemaal licht in m'n hoofd en ik ging gelijk op de grond zitten. Was er gewoon een hele vette duif tegen het raam aan gevlogen. Ik heb me nog nooit zo de tering schrokken. Het is maar goed dat ik geen zwak hart heb.Godverdomm hé.
De grootste noobs spelen met goud, die wagen zich niet aan de 'inferieure' silvers en bronzes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, bij de bronze win 9 op de 10 wedstrijden. Bij Silvers 7 op de 10. Golds 5/6 op de 10
Bij bronze heb je zoveel startersteams.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De grootste noobs spelen met goud, die wagen zich niet aan de 'inferieure' silvers en bronzes.
Heb je al wat ontvangen??quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij bronze heb je zoveel startersteams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |