Kim, Annet, Hieke.
Iemand vergeten? Fervente antirokers zijn nog niet opgestaan, maar ik denk dat dat nog wel komt. O ja, Ali rookt niet omdat z'n stem dan anders kleurt. Godsallemachtig!
quote:En bedankt he...
Op 15 september 2000 20:53 schreef Arcee het volgende:
Rokers zuigen! Letterlijk en figuurlijk!
En hoe klonk dat? Niks hè? Je hebt ook wel gelijk. Uche-uche!
quote:Graag gedaan hoor...
Op 15 september 2000 21:04 schreef Danny het volgende:
En bedankt he...
quote:Ha, dat wordt nog lachen! Als er iets slecht is voor je humeur....
Op 15 september 2000 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Annet wil trouwens stoppen met roken en had daarom maar 9 sigaretten meegenomen.
quote:
Haal toch niet altijd iedereen omlaag als je het zelf niet kan. Is zo makkelijk.
.. en leuk!
quote:Daardoor ben ik er wel op gekomen, maar ik ben zeker geen fan van BB's MA, hoor.
Op 15 september 2000 21:27 schreef PingPong het volgende:
Hé Zanderr, je signature van Cassius Clay, is die ter ere van Mohammed Ali?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 15-09-2000 21:31]
Dus 4 rokers en 8 niet-rokers...
Dat klopt ook wel met de verdeling rokers / niet rokers in de bevolking volgens mij. Zelfs daaraan heeft Veronica gedacht dit keer!!
quote:dank je
Op 15 september 2000 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Annet wil trouwens stoppen met roken en had daarom maar 9 sigaretten meegenomen. Mohammed Ali rookt niet omdat z'n stem dan zou kunnen veranderen. Vind ik niet meer dan logisch dat dat ook een reden is om niet te roken. Die jongen denkt serieus aan een zangcarriere en zijn stem is er mooi genoeg voor. Haal toch niet altijd iedereen omlaag als je het zelf niet kan. Is zo makkelijk.
sorry ik wou reageren op een bericht van arcee
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 15-09-2000 22:52]
quote:
Op 15 september 2000 22:41 schreef weathergirl het volgende:
Was het dan niemand opgevallen dat Jolanda ook rookt?
Jazekers wel!!
quote:maar wie zuigen de rokers???
quote:Erg generaliserend! Ik ken ook een heleboel rokers die WEL rekening houden met niet rokers. Maar ze zuigen idd aan sigaretten
Iemand?
quote:Omdat ze niet roken, natuurlijk!
Op 16 september 2000 00:57 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom hebben al die R&B zangers van die mietjes-achtige stemmen?
quote:nah joh wat scherp gevonden. Zal es ff aan jou zuigen, kijken hoe
quote:Misschien mochten ze maar een bepaalde hoeveelheid sigaretten per persoon meenemen (lijkt mij wel anders zat Jolanda nog niet zonder en had ze wel genoeg meegenomen) en waren ze sociaal om alvast aan hun medebewoners te denken.
Op 22 september 2000 15:12 schreef PingPong het volgende:
Dit is weer actueel nu Robin zich heeft beklaagd over het binnen roken. ALI vindt het erg dat zijn handdoek daardoor naar rook stinkt. Er zijn dus 4 rokers in huis: Kim, Annet, Hieke en Jolanda. En ik heb een vraag: ik heb ergens gelezen (geloof op BB Watchers) dat Ferdi en nog iemand (Georgie?) pakjes sigaretten hebben meegenomen terwijl ze niet zelf roken. Als dat waar is, wat is daar dan de reden van? Maar is het wel waar? Wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |