Binnenkort fietscombi voor de PSV-Fans als Helmond naar de eredivisie komtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef Rickazio het volgende:
toch merkwaardig dat VVV nog eredivisie speelt, gezien budget+stadion
Stinho je kan mij niet vertellen dat je de andere wedstrijden en doelpunten nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Seip blijft lekker voorin hangen en goooool
Mwah, zijn matigere teams op het moment. NAC zie ik inmiddels als een van de grootste kandidaten voor degradatie. Verder ook Willem II.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef Rickazio het volgende:
toch merkwaardig dat VVV nog eredivisie speelt, gezien budget+stadion
Was binnen de 16 geraakt toch?quote:
die plaatsen en stadions zijn wel eredivisie-waardig, dus dat zou zonde wezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn matigere teams op het moment. NAC zie ik inmiddels als een van de grootste kandidaten voor degradatie. Verder ook Willem II.
PSV fans die voor Helmond zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort fietscombi voor de PSV-Fans als Helmond naar de eredivisie komt
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was binnen de 16 geraakt toch?
VVV-ADO heb ik niets van gezien vriendquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho je kan mij niet vertellen dat je de andere wedstrijden en doelpunten nog niet gezien hebt
Voor de PSV'ers naar helmond jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV fans die voor Helmond zijniedereen in Helmond is voor ajax.
ook zo lekker dichtbij amsterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV fans die voor Helmond zijniedereen in Helmond is voor ajax.
Ik zie ze best 16e worden, maar in de huidige vorm zie ik er zeker 5 clubs onder eindigen. Maar kansen verkeren in de competitie. Ik zie RKC ook niet de 5e plaats waar ik ze wel op inschat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Fok-it het volgende:
VVV ontloopt ook echt de nacompetitie wel.
echt hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:13 schreef Bastiefcg het volgende:
cursusje verdedigen kan geen kwaad
Klopt, maar ze haten daar allemaal PSV.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ook zo lekker dichtbij amsterdam natuurlijk
Nac, Willem II, PEC.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze best 16e worden, maar in de huidige vorm zie ik er zeker 5 clubs onder eindigen. Maar kansen verkeren in de competitie. Ik zie RKC ook niet de 5e plaats waar ik ze wel op inschat.
wat rebels zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ze haten daar allemaal PSV.
logisch om dan voor een nog minder sympathiekere (top)club in NL te zijn danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PEC boven VVV eindigen, als 15e.quote:
Ze haten Eindhoven en daardoor dus ook PSV.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daardoor zijn ze dus pro-Ajax.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze haten Eindhoven en daardoor dus ook PSV.
Beginnersgluck.quote:
Raar volk daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daardoor zijn ze dus pro-Ajax.
Of ze vinden Helmond slecht en zijn dan maar voor Ajax.
NAC vergeten? Da's voor mij met Willem degradatiekandidaat #1quote:
Zeer mee eens.quote:
valt mee, hoop clubs hebben meer bagger en oordeel niet zo snel over de trainerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie hebben baggermateriaal en een trainer die er niet past
NAC heeft hadouir en lurling . en thuis zijn ze moeilijk te kloppen. Groningen heeft helemaal niks eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC vergeten? Da's voor mij met Willem degradatiekandidaat #1
Als ik naar de huidige kwaliteit kijk:
1. Twente
2. PSV
3. AZ
4. Ajax
5. RKC
6. Feyenoord
7. NEC
8. ADO
9. Vitesse
10. Zwolle
11. Utrecht
12. Heerenveen
13. Roda JC
14. VVV
15. Heracles
16. Groningen
17. Willem II
18. NAC
RKC boven Feyenoord?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC vergeten? Da's voor mij met Willem degradatiekandidaat #1
Als ik naar de huidige kwaliteit kijk:
1. Twente
2. PSV
3. AZ
4. Ajax
5. RKC
6. Feyenoord
7. NEC
8. ADO
9. Vitesse
10. Zwolle
11. Utrecht
12. Heerenveen
13. Roda JC
14. VVV
15. Heracles
16. Groningen
17. Willem II
18. NAC
die past meer in Brabant en niet in het stugge noordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
valt mee, hoop clubs hebben meer bagger en oordeel niet zo snel over de trainer
Ik zie Groningen niet degraderen, maar een neerwaartse spiraal is al bezig sinds vorig seizoen en een De Leeuw of Zeefuik en de defensie is matig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
valt mee, hoop clubs hebben meer bagger en oordeel niet zo snel over de trainer
Huistraquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:20 schreef Rickazio het volgende:
01. PSV
02. Ajax
03. FC Twente
04. Feyenoord
05. AZ
06. Vitesse
07. SC Heerenveen
08. FC Groningen
09. NEC
10. Roda JC
11. FC Utrecht
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. VVV Venlo
16. FC Zwolle
17. RKC Waalwijk
18. Willem II
Topscorer: Sigthorsson
Bekerwinnaar: Ajax
Kampioen JL: De Graafschap
Hebben meer laten zien in de potjes ja. Feyenoord eindigt normaal wel boven RKC, en Vitesse/NEC ook.quote:
Mee eens, mee eens. Top 4 inschalen op 2 potjes gaat ook niet. Ajax gaat 2/3 wordenquote:
Ja jij doet het nu op basis van de eerste paar speelrondes..daar kan je niet naar kijken, want Zwolle gaat echt onderaan eindigen. ook al spelen ze nu paar keer gelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben meer laten zien in de potjes ja. Feyenoord eindigt normaal wel boven RKC, en Vitesse/NEC ook.
Mwah. PEC heeft niet eens zo'n gruwelijk slecht team. Boer is een solide sluitpost die allang in de ere had moeten spelen, Achenteh, Slot en van den Berg zijn erg sterk en ook de aanvalslinie is sterker. Sowieso is Willem II zwakken, en NAC heeft alleen Hadouir en Lurling die echt té oud is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij doet het nu op basis van de eerste paar speelrondes..daar kan je niet naar kijken, want Zwolle gaat echt onderaan eindigen. ook al spelen ze nu paar keer gelijk
Psv staat 9de.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ajax, Psv en Twente dat is nu gewoon al top 3. daar komt echt niemand meer boven dit jaar.
Dat zegt niet veelquote:
Heerenveen en Feyenoord zijn kansloos ja. Az.. sluit ik niet uit voor plaats 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ajax, Psv en Twente dat is nu gewoon al top 3. daar komt echt niemand meer boven dit jaar.
Tegen NAC thuis moet iedereen dit seizoen met 5-0 winnenquote:
Even kijken hoe ze het verlies van Moisander opvangen, maar idd; AZ speelt prima voetbal tot nu toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen en Feyenoord zijn kansloos ja. Az.. sluit ik niet uit voor plaats 3.
Ja, 3453 nieuwe kids opende een rekeningquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Rabo nog iets gepresteerd vandaag?
Vos heeft gewonnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Rabo nog iets gepresteerd vandaag?
maarja je moet de verwachtingen bij de pauperzender altijd heel laag stellen, dan valt het mss nog meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:25 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
en terecht. zelden zo'n wanstaltig slecht programma gezien
Match of the day, bbc, engels voetbal zeg maar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat ? ken de afkorting MILF wel
ah okéquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Match of the day, bbc, engels voetbal zeg maar.
Komt dat nu? Wil dat wel ff zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Match of the day, bbc, engels voetbal zeg maar.
Met doelpunten van 2 oud Feyenoorders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |